آخرین شرایط رنگ بندی شهرهای ایران ، افزایش شیوع کروناویروس در تهران

به گزارش تور ایران، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا آخرین شرایط شیوع کروناویروس در کشور را تشریح کرد.

آخرین شرایط رنگ بندی شهرهای ایران ، افزایش شیوع کروناویروس در تهران

به گزارش خبرنگاران، علیرضا رییسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد آخرین شرایط شیوع کرونا گفت: سال گذشته شاهد همت و پشتکار و همصدایی مردم با همکاران ما در حوزه سلامت بودیم و با رعایت پروتکل ها توانستیم در سطح جهان کارنامه قابل قبولی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم در سال جدید مردم بر رعایت پروتکل ها دقت بیشتری داشته باشند، گفت: تا سرانجام سال جاری واکسیناسیون همه مردم انجام می گردد ولی تا آن موقع مردم باید پروتکل ها را رعایت نمایند و اگر رعایت نگردد باعث خواهد شد تا عزیزان بیشتری را از دست بدهیم.

رییسی اضافه نمود: سفر رفتن و دورهمی عامل شیوع بیماری کرونا است و ممکن است ویروس جهش یافته به ویروس جدید غالب گردد و افرادی که به سفر نرفته اند از سفر پرهیز نموده و افرادی که به سفر رفته اند سریعتر برگردند.

وی ادامه داد: فرایند بستری در آذربایجان غربی و ارومیه رو به افزایش است و احتمال قرمز شدن ارومیه وجود دارد. شهرستان های خوانسار گلپایگان و کاشان فرایند صعودی است و احتمال قرمز شدن خوانسار و نارنجی شدن کاشان وجود دارد. شهرستان های آبدانان ایروان و دهلران در استان ایلام صعودی است.

رییسی گفت: در استان بوشهر شهرهای بوشهر، دیلم، کنگان شرایط خوبی ندارند و رو به سمت نارنجی شدن هستند. در ترهان افزایش تدریجی بستری ها را شاهد هستیم و شهرستان های یروزکوه و دماوند و پیشوا شاهد افزایش بستری هستیم شهرستان های ایذه و بهبهان در خوزستان به شدت صعودی هستند و شهرستان های بیجار سقز و بانه در کردستان درحال افزایش است و ممکن است تغییر رنگ صورت گیرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1690

به "آخرین شرایط رنگ بندی شهرهای ایران ، افزایش شیوع کروناویروس در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط رنگ بندی شهرهای ایران ، افزایش شیوع کروناویروس در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید