آزمون؛ سردار انتقالهای پوچ و خیالی

به گزارش تور ایران، بعد از انتشار اخباری مبنی بر درخواست ناپولی برای پیوستن آزمون به این باشگاه تنها سند این ادعا عکس سردار روی یکی از نشریات ایتالیایی بود

آزمون؛ سردار انتقالهای پوچ و خیالی

به گزارش خبرنگاران این روزها به هر لیگ اروپایی که نگاه کنید نام سردار آزمون را دست کم در لیست خرید دو تیم از این لیگ می بینید. در سال های ابتدایی حضور آزمون در لیگ روسیه و زمانی که هنوز عیار استعداد او معین نشده بود صحبت از پیشنهاد لیورپول و آرسنال بود اما حالا و بعد از گذشت این همه سال سطح پیشنهادات پایین تر آمده تا باورپذیر تر گردد.

بعد از انتشار اخباری مبنی بر درخواست ناپولی برای پیوستن آزمون به این باشگاه تنها سند این ادعا عکس سردار روی یکی از نشریات ایتالیایی بود و باشگاه زنیت هم که گفت پیشنهاد رسمی به این باشگاه نرسیده و حتی اگر این درخواست ارائه هم گردد آنها قصد فروش این بازیکن را ندارند.

از پیشنهاد تیم های لالیگایی گرفته تا صحبت از پیشنهاد 3 باشگاه لیگ برتر انگلیس که امروز مطرح شد همه و همه یعنی بازار فروش این بازیکن باید داغ نگه داشته گردد. اما وقتی خود سردار در پاسخ به این سوال که آیا به ناپولی خواهد رفت؟با تعجب جواب می دهدکدام پیشنهاد چیزی نمی دانم من روسیه راحت هستم اطرافیان سردار با انتقال هایی خیالی از این دست تنها به اعتبار مهاجم تیم ملی کشورمان لطمه می زنند.

داغ نگه داشتن بازار یک بازیکن شاید در کوتاه مدت باعث انتقال پرمنفعتی برای یک بازیکن گردد اما تهیه لیستهای اینچنینی در سرانجام هر فصل بدون هیچ انتقالی فقط اعتبار بازیکن را به حراج می گذارد

او در همه سال های حضورش در تیم ملی درخشیده و حتی در بعضی از تورنمت ها هم که انتقاداتی را متوجه خود دانسته هرگز در تیم ملی کم فروشی نکرده اما انصافا عجالتا بیخیال پیشنهاد لیورپول و بارسلونا و رقابت با امثال محمد صلاح و سوارز ... شوید.

سردار آزمون وابستگی هایی در روسیه دارد و احتمال جدایی او از زنیت و کلا لیگ این کشور تنها زمانی می تواند رنگ واقعیت به خود بگیرد که این بازیکن در روسیه مشتری نداشته باشد. آن موقع باید دید آیا همچنان گزینه های بهتر و یا دست کم در سطح همین لیگ برای سردار باقی می ماند یا خیر.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1112

به "آزمون؛ سردار انتقالهای پوچ و خیالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون؛ سردار انتقالهای پوچ و خیالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید