شروع انتخاباتی پارلمانی ایتالیا؛ احتمال پیروزی ائتلاف چپ میانه

به گزارش تور ایران، خبرنگاران : انتخابات دو روزه پارلمانی ایتالیا با احتمال پیروزی ائتلاف چپ میانه به رهبری برسانی از بامداد امروز شروع شد.

شروع انتخاباتی پارلمانی ایتالیا؛ احتمال پیروزی ائتلاف چپ میانه

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، شعبه های اخذ رای انتخابات مجلس ایتالیا از ساعاتی پیش گشوده و اولین روز انتخابات رسما شروع شد.

انتخابات مجلسی ایتالیا از ساعت 8 بامداد امروز به وقت محلی تا ساعت 10 شب امروز برای به صندوق انداختن آراء مردم باز خواهد بود. همچنین فردا نیز از ساعت 7 صبح تا 3 بعدازظهر این انتخابات دومین روز خود را سپری خواهد نمود.

این انتخابات که مشخص کننده نمایندگان مجلس سفلی و سنای ایتالیاست، با کاهش شدید استقبال مردمی روبرو است و بنگاه های مالی به شدت آن را تحت نظر دارند. چراکه احتمال می رود این انتخابات پیروز مشخصی نداشته باشد که بتواند بحران بودجه را مدیریت نموده و اصلاح مالی دولت مونتی را که با حمایت اتحادیه اروپا کلید خورد ادامه دهد.

در آخرین نظر سنجی که دو هفته پیش انجام شد ائتلاف چپ میانه به رهبری پییر لوئیجی برسانی بیشترین آراء را به خود اختصاص داده بود. عدم قطعیت در مشخص پیروز نهایی انتخابات مجلسی با افزایش حمایت از جنبش کمدین معروف ایتالیایی که خشم عمومی را نسبت به فساد نخبگان سیاسی برانگیخته، شدت یافته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 412

به "شروع انتخاباتی پارلمانی ایتالیا؛ احتمال پیروزی ائتلاف چپ میانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع انتخاباتی پارلمانی ایتالیا؛ احتمال پیروزی ائتلاف چپ میانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید