آنچلوتی: مشکل بازیکنان بایرن مونیخ با من فلسفی بود، آنها نمی خواستند خودشان را تغییر دهند

به گزارش تور ایران، سرمربی ناپولی مسائلی که باعث شد او در دوران مربیگری اش در بایرن مونیخ نتواند نتایجی مطلوب بگیرد را تشریح کرد.

آنچلوتی: مشکل بازیکنان بایرن مونیخ با من فلسفی بود، آنها نمی خواستند خودشان را تغییر دهند

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی می گوید در دوران مربیگری اش در بایرن مونیخ با بازیکنان این تیم مشکل فلسفی داشته چون آنها حاضر نشدند که برخی چیزها را تغییر دهند.

کارلتو پس از کسب قهرمانی بوندس لیگا در فصل اول مربیگری اش در بایرن مونیخ، در ابتدای فصل دوم بعد از باخت تیمش به پاری سن ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، اخراج شد و جای خود را به یوپ هاینکس داد.

او درباره دوران مربیگری اش در آلمان به شبکه DAZN گفت: تجربه ای که از مربیگری در بایرن مونیخ کسب کردم کمی غیرعادی بود. اوضاع بد پیش نمی رفت و ما تقریباً تمام بازی های مان را در ماه سپتامبر برده بودیم. من فکر می کنم که آنجا بیشتر از هر چیز یک مشکل فلسفی وجود داشت. بازیکنان بایرن مونیخ نمی خواستند اوضاع تغییر کند اما من می خواستم.

آنچلوتی در ناپولی جانشین مائوریتزیو ساری شد، کسی که راهی انگلیس شد تا راهنمایی چلسی را برعهده بگیرد. او به تیمی آمده است که فصل گذشته رکوردش برای کسب امتیاز در یک فصل سری A را شکست و با 91 امتیاز نایب قهرمان شد.

کارلتو اضافه کرد: شما همیشه باید کارهایی که سرمربیان قبلی انجام داده اند را مدنظر داشته باشید، همینطور سطح بازیکنان. ضمن اینکه هر سرمربی سبک کاری خودش را دارد. کاری که به عنوان یک مربی باید انجام دهید این است که تفکرات تان را به تدریج به بازیکنان خود القا کنید بدون اینکه نکات مثبتی که بازی آنها در گذشته داشته را نادیده بگیرید. مهمترین چیز این است که شخصیت بازیکنان را در نظر داشته باشید. این باید شالوده ای باشد که شما سیستم بازی تان را روی آن می سازید نه برعکس.

سرمربی سابق میلان تأکید کرد: اولین چیزی که من اینجا در ناپولی می خواستم انجام دهم دقیقاً همین موضوع بود. من نیامده ام تا تمام نکات مثبتی که این تیم داشت را از آن بگیرم. ما داریم کوشش می کنیم که چند نکته جزئی به شیوه بازی مان اضافه کنیم، مثل اینکه ضروری است کمی حرکت طولی مان را بیشتر و بازی مان را بازتر کنیم. نمی دانم رسیدن به این هدف چقدر طول می کشد اما امیدوارم هرچه سریعتر محقق گردد.

ناپولی با راهنمایی آنچلوتی تا الان هر دو بازی اش در فصل جدید سری A را برده که هر دو آنها مقابل رقبای بزرگی مانند میلان و لاتزیو بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 28

به "آنچلوتی: مشکل بازیکنان بایرن مونیخ با من فلسفی بود، آنها نمی خواستند خودشان را تغییر دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: مشکل بازیکنان بایرن مونیخ با من فلسفی بود، آنها نمی خواستند خودشان را تغییر دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید