اتهام بزرگ و باورنکردنی به مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش تور ایران، مهدی پاشازاده چند روز پیش مصاحبه ای در رابطه با مسائل به وجود آمده برای تیمش شاهین شهرداری بوشهر انجام داد اما گویا ماجرا چیز دیگری بوده است.

اتهام بزرگ و باورنکردنی به مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش خبرنگاران ، روز پنج شنبه بود که یک مصاحبه از مصطفی ماهی، بازیکن سابق استقلال خوزستان به شدت جنجالی شد. او که به دلیل دوپینگ 4 سال از حضور در مسابقات فوتبال محروم است در این مصاحبه گفت: مقصر دوپینگ و محرومیت من شخص مهدی پاشازاده است که مواد ممنوعه به بازیکنان تیم می داد و تمام بازیکنان تیم هم آن ماده را مصرف کردند. تمام بازیکنان تیم در آن مقطع آن ماده را مصرف کردند و همه آنها حاضرند شهادت دهند. از هاشم بیک زاده گرفته تا امیرحسین فشنگچی و محمد رحمتی و محمد امینی و... ولی از شانس من فقط اسم من برای تست دوپینگ درآمد و یک بازیکن ذخیره تیم. پاشازاده در هتل یک آمپول به ما داد و روز بعدش موقع بازی هم چیز دیگری به ما داد که مصرف کنیم و گفت این ها اورجینال است و از اتریش آمده است و مسئله ای ندارد. به رئیس کمیته انضباطی گفتم که پاشازاده این ها را به ما داد و گفت مصرف کنید و رئیس کمیته انضباطی هم به من گفت می دانم پاشازاده اینها را به شما داده ولی تو بیخود کردی مصرف کردی.

در صورت اثبات چنین ادعایی مهدی پاشازاده حتی می تواند از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به صورت مادام العمر محروم شود.

اتهاماتی که به او وارد شده بسیار سنگین و البته باورنکردنی است. مصطفی ماهی بازیکن سابق استقلال خوزستان از بازیکنانی مثل رحمتی، فشنگچی و ... هم نام می برد اما هنوز مشخص نیست که کمیته انضباطی نسبت به این تخلف محرز چه واکنشی نشان خواهد داد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1289

به "اتهام بزرگ و باورنکردنی به مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهام بزرگ و باورنکردنی به مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید