ادامه تمرین های نظامی روسیه برای رژه روز پیروزی ، مقاومت کرملین برابر کرونا

به گزارش تور ایران، نیروهای نظامی روسیه با وجود قرنطینه سراسری و هشدارهای مقام های بهداشتی مبنی بر خطر شیوع گسترده تر ویروس کرونا به تمرین های خود با هدف آماده سازی برای رژه روز پیروزی ادامه می دهند.

ادامه تمرین های نظامی روسیه برای رژه روز پیروزی ، مقاومت کرملین برابر کرونا

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، هر چند تقریبا تمام بخش های روسیه به دستور ولادیمیر پوتین دست کم برای یک ماه قرنطینه شده اند اما به نظر می رسد فرمان رئیس جمهوری درباره نیروهای نظامی اعمال نمی گردد. کاخ کرملین برابر لغو شدن تمام برنامه ها مقاومت می نماید تا نظامیان روسیه برای رژه روز پیروزی در نهم ماه می (حدود یک ماه دیگر) آماده باشند.

انتظار می رود آقای پوتین در مراسم روز پیروزی روسیه میزبان امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه و دیگر مقام های ارشد سیاسی و نظامی در رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد سرانجام جنگ جهانی دوم باشد. این رویداد ارزش و اهمیتی تاریخی برای روسیه دارد و فرصتی کم نظیر برای بازگشتن پوتین به سطح اول سیاست جهان است که در سال های اخیر به دلیل درگیری های سیاسی با غرب در انزوایی ناخواسته قرار گرفته است.

حالا با توجه به قرنطینه شدن 12 میلیون شهروند مسکو و فراگیری ویروس کرونا در تمام جهان، ادامه یافتن تمرین های نیروهای نظامی نگرانی مردم و مقام های بهداشتی روسیه را بیشتر نموده است. تازه ترین ویدئوی افشاشده از این تمرین ها مربوط به اول آوریل است که 15 هزار نیروی نظامی را جایی بیرون مسکو به تصویر کشیده و همزمان وزیر دفاع روسیه درباره لزوم انجام دادن تمرین های مربوط به روز پیروزی تاکید می نماید.

این تمرین ها با حضور نیروهای مسلح و تانک های پیشرفته T-34 در منطقه آلابینو بیرون مسکو برگزار می گردد. مقام های نظامی روسیه اعلام نموده اند این منطقه با توجه به ابعاد میدان سرح بازسازی شده است؛ جایی که معمولا رژه روز پیروزی در آن برگزار می گردد. دادستان کل روسیه سایتی را خبر احتمال لغو شدن برنامه سال جاری را به دلیل شیوع کرونا کار نموده بود، مسدود کرد تا نشان دهد پوتین در این مورد ویژه با کسی شوخی ندارد.

از سوی دیگر، حساب کاربری وزارت خارجه روسیه از برنامه قطعی رژه روز پیروزی در 9 می در میدان سرخ داد و تاکید نمود این روز برای میلیون ها شهروند روس و کشورهای وابسته به شوروی پیشین مقدس است. وزارت دفاع هم بیان کرد تمام موارد بهداشتی در تمرین های نظامی رعایت می گردد و گروه های پزشکی دمای بدن سربازان و نیروهای مسلح را دائم اندازه می گیرند تا کسی مشکل سلامتی نداشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1082

به "ادامه تمرین های نظامی روسیه برای رژه روز پیروزی ، مقاومت کرملین برابر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تمرین های نظامی روسیه برای رژه روز پیروزی ، مقاومت کرملین برابر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید