ادعای خرید نو پرسپولیس: بیشتر تیم ها دنبال من بودند!

به گزارش تور ایران، دانیال اسماعیلی فر پس از عقد قرارداد رسمی با پرسپولیس گفت: خدا را شکر مذاکره ای با پرسپولیس داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که دو سال با هم همکاری کنیم. امیدوارم در آینده اتفاقات سال های گذشته پرسپولیس تکرار گردد و بتوانیم برای طرفداران افتخارآفرین باشیم.

ادعای خرید نو پرسپولیس: بیشتر تیم ها دنبال من بودند!

وی در واکنش به این موضوع که چقدر امیدوار است با حضور در پرسپولیس دوباره به تیم ملی دعوت گردد، گفت: به هر حال در سپاهان هم باید از لحاظ فنی خودم را بالا می آوردم و در پرسپولیس هم همین شرایط است. سرمربی تیم ملی نظراتی دارد و باید خودم را به آن نظرات نزدیک کنم؛ وگرنه اگر در بارسلونا هم بازی کنم، اما از نظرات سرمربی دور باشم به تیم ملی دعوت نمی شوم. سعی می کنم آن چیزی که کادر فنی پرسپولیس و کادر فنی تیم ملی می خواهد نزدیک به هم باشد تا من هم به اهدافم برسم.

بازیکن تازه پرسپولیس درباره اینکه آیا با گل محمدی صحبتی داشته است، توضیح داد: امروز یک صحبت کوتاه در خصوص شرایط تیم و چیزهایی که برای آینده مدنظر است، انجام دادیم.

اسماعیلی فر در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه آیا این موضوع صحت دارد که او مدیر برنامه هایش را برای حضور در پرسپولیس تغییر داده است، یادآور شد: برای آمدن به پرسپولیس مدیربرنامه های خودم را عوض نکردم. این اتفاق یک سال پیش افتاد. البته این سؤال را باید از بازیکنی بپرسید که هیچ پیشنهادی نداشته باشد. من را بیشتر تیم های ایران می خواستند و خواسته خودم بود که به پرسپولیس بیایم.

منبع: فرارو
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2238

به "ادعای خرید نو پرسپولیس: بیشتر تیم ها دنبال من بودند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای خرید نو پرسپولیس: بیشتر تیم ها دنبال من بودند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید