اسماعیلی: بدشانس نباشیم، پرسپولیس را شکست می دهیم، امیدوارم جواب اعتماد منصوریان را بدهم

به گزارش تور ایران، معراج اسماعیلی، دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد، پاسخ اعتماد علیرضا منصوریان، سرمربی این تیم را بدهد.

اسماعیلی: بدشانس نباشیم، پرسپولیس را شکست می دهیم، امیدوارم جواب اعتماد منصوریان را بدهم

معراج اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به آخرین شرایط این تیم گفت: شرایط تیم ما نسبت به هفته های گذشته بهتر است. متأسفانه در این فصل آن طور که خودمان انتظار داشتیم، نتیجه نگرفتیم، ولی در این چند بازی شرایط بهتر شده و تیم ما نتایج خوبی گرفته است. صندلی واقعی ذوب آهن اینجا نیست و قطعاً تیم ما در هفته های آینده به بالای جدول خواهد رسید.

دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص ملاقات بعدش تیمش در لیگ برتر که برابر پرسپولیس خواهد بود، گفت: بازی سختی در پیش داریم. هر چند پرسپولیس نسبت به دو سه فصل گذشته کمی اُفت نموده است، ولی آنها تیمی قابل احترام و بزرگ هستند. ما در خانه بازی می کنیم و هدفی جز برد نداریم. اگر بدشانس نباشیم پرسپولیس را شکست خواهیم داد. امیدوارم این بازی را ببریم تا شرایط مان در جدول بهتر گردد.

اسماعیلی که در حال حاضر تبدیل به دروازه بان ثابت تیم ذوب آهن شده است، در این مورد توضیح داد: باید از اعتماد آقای منصوریان و اعضای کادر فنی تشکر کنم. امیدوارم جواب اعتماد کادر فنی به ویژه علی آقا را بدهم. من در چهار بازی درون دروازه قرار گرفتم و خوشبختانه در سه بازی با همت بازیکنان گل نخوردیم. امیدوارم این فرایند را در بازی های بعدی هم ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 728

به "اسماعیلی: بدشانس نباشیم، پرسپولیس را شکست می دهیم، امیدوارم جواب اعتماد منصوریان را بدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیلی: بدشانس نباشیم، پرسپولیس را شکست می دهیم، امیدوارم جواب اعتماد منصوریان را بدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید