اقدام مشابه مردان برای فوتبال ملی زنان، بانوان هم واکسینه می شوند

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به در پیش بودن مسابقات تیم های ملی فوتسال و فوتبال بانوان و لزوم واکسینه شدن آنها پیش از اعزام به رقابت ها، نشست مشترک شهاب الدین عزیزی خادم و دکتر امین نوروزی با دکتر علیرضا رئیسی و دکتر سید کامل تقوی نژاد در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید.

اقدام مشابه مردان برای فوتبال ملی زنان، بانوان هم واکسینه می شوند

در این نشست مقرر شد با مساعدت وزیر و معاونین محترم بهداشت نسبت به واکسینه شدن اعضای تیم های ملی فوتسال و فوتبال بانوان در زمانبندی مناسب اقدام گردد.

شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال درباره این مساعدت بسیار مهم وزارت بهداشت نسبت به فوتبال ملی ایران گفت: پس از مساعدت وزارت بهداشت در واکسینه شدن بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال آقایان، با برگزاری این نشست مقرر شد اقدام مشابه جهت واکسینه کردن اعضای تیم های ملی فوتسال و فوتبال بانوان در زمانبندی مناسب انجام گردد.

وی با تقدیر از همکاری همه جانبه وزیر و معاونین بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ما در فدراسیون فوتبال معتقد به نگاه یکسان و لزوم ایجاد شرایط مناسب و برابر برای تیم های ملی در همه رده ها هستیم. از اینکه وزارت بهداشت ما را در اجرای این هدف در بخش پزشکی کمک نموده، بسیار ممنونم. از دکتر امین نوروزی و دکتر تقوی نژاد برای این لطف عظیم تشکر می کنم که شرایطی فراهم کردند واکسینه شدن تیم های ملی فوتسال و فوتبال بانوان هم در کنار تیم ملی فوتبال عظیمسالان برای اعزام هایی که در پیش داریم انجام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1796

به "اقدام مشابه مردان برای فوتبال ملی زنان، بانوان هم واکسینه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام مشابه مردان برای فوتبال ملی زنان، بانوان هم واکسینه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید