المپیک جوانان 2018، رحیمی: حضور صالحی امیری در بوینس آیرس اعتبار و صندلی ورزش ایران را افزایش داد

به گزارش تور ایران، سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک جوانان، حضور رئیس کمیته ملی المپیک در بوینس آیرس را اتفاقی ویژه در راستای توسعه ارتباطات ورزشی ایران و افزایش روحیه ملی پوشان ایران دانست.

المپیک جوانان 2018، رحیمی: حضور صالحی امیری در بوینس آیرس اعتبار و صندلی ورزش ایران را افزایش داد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، اصغر رحیمی سرپرست کاروان ورزشی کشورمان بعد از بازگشت رئیس کمیته ملی المپیک به کشور گفت: هر چند سفر رضا صالحی امیری کوتاه بود، اما نتایج و آثار بسیار مثبت و ارزشمندی به همراه داشت .او در این سفر بواسطه دیدارها و ملاقات های مهمی که انجام داد اعتبار و صندلی ورزش ایران را ارتقا بخشید.

وی در ادامه به تقویت رابطه ایران با کمیته بین المللی المپیک بواسطه ارتباط خوبی که صالحی امیری با باخ ایجاد نموده اشاره نمود و گفت: خوشبختانه رئیس کمیته ملی المپیک فردی بزرگ و متشخص و آشنا به اصول و تکنیک های دیپلماتیک است که همین موضوع برگ برنده ورزش ایران در ملاقات های مهم بین المللی بود.

رحیمی یادآور شد: صالحی امیری برای این سفر طوری برنامه ریزی نموده بود که یا در سالن، یا دهکده در کنار ورزشکاران باشد یا اینکه برای پیگیری امور ورزش ایران دیدار و ملاقات هایی مهم و اثربخش با مسئولین IOC و فدراسیون های بین المللی برگزار کند.

وی در انتها گفت: ورزشکاران کاروان ایران وقتی می دیدند رئیس کمیته ملی المپیک در همه مراحل کنارشان حضور دارد، روحیه شان بسیار افزایش می یافت و کادر فنی و سرپرستی کاروان نیز به این نوع حضور دلگرم بودند. امیدوارم کاروان ورزشی ایران بتواند با کسب نتایج خوب و ارزشمند پاسخ زحمات تمام عزیزان بخصوص صالحی امیری را بدهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 144

به "المپیک جوانان 2018، رحیمی: حضور صالحی امیری در بوینس آیرس اعتبار و صندلی ورزش ایران را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المپیک جوانان 2018، رحیمی: حضور صالحی امیری در بوینس آیرس اعتبار و صندلی ورزش ایران را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید