انتخابات صحنه وفاق و همدلی ملی است

به گزارش تور ایران، خبرنگاران/ایلام فرماندار دهلران گفت: انتخابات صحنه وفاق و همدلی ملی است و در این راستا همه باید در راستای انتخاباتی باشکوه و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از گذشته همت خود را معطوف نمایند.

انتخابات صحنه وفاق و همدلی ملی است

مجید عسگری در نشست با ستاد انتخابات،هیات های نظارت و بازرسی شهرستان دهلران، اظهار کرد: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط منطقه،بین المللی و راهبردهای نظام جلب مشارکت حداکثری از موضوعات مهمی است که باید مد نظر مجریان و دست اندرکاران انتخابات باشد.

وی انتخابات را عامل مشارکت مردم در معین سرنوشت خود دانست و اضافه نمود:مشارکت حداکثری از راهبردهای مهمی است که نظام آن را دنبال می نماید و هر چه مشارکت بالاتر باشد دشمنان بیشتر مایوس خواهند شد.

فرماندار دهلران مشارکت حداکثری،سلامت و رقابت را از راهبردهای داخلی در امر انتخابات ذکر کرد و گفت:دشمنان نظام به عنوان بازیگران خارجی نیز موضوع متزلزل کردن نظام،دلسرد کردن مردم و مشارکت کمتر در انتخابات را دنبال می نمایند.

عسگری با اشاره به هوشیاری و درایت مردم در همه عرصه ها و بویزه انتخابات اضافه نمود: دشمنان با ایجاد ترس و تهدید و فشار مالی دنبال دلسرد کردن مردم هستند ولی مردم با هوشیاری و در راستای مهم بودن معین سرنوشت خود پیوسته مشارکتی بالا داشته و در این انتخابات نیز دشمنان را ناکام خواهند کرد و باردیگروحدت و انسجام و مشارکت حداکثری خودرا به نمایش خواهند گذاشت.

وی هیات های اجرایی،نظارت و بازرسی را مجریان و دست اندرکاران و امانتداران عرصه انتخابات دانست و تاکید نمود:این امانت را باید با رعایت قانون،تعامل و همگرایی،کوشش برای مشارکت حداکثری و رعایت اصل بی طرفی به سرمنزل مقصود برسانیم.

فرماندار دهلران با اشاره به قانون جدید انتخابات که به تائید شورای نگهبان نیز رسیده گفت:از ظرفیت های این قانون برگزاری انتخابات الکترونیک است که در قانون به رسمیت شناخته شده است و اگر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری توسط وزارت کشور فراهم گردد این ظرفیت قانونی در اختیار است که از آن استفاده گردد.

وی انتخابات باید به صحنه وفاق و همدلی ملی تبدیل گردد و در این جهت همه باید در راستای انتخاباتی باشکوه و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از گذشته همت خود را معطوف نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 727

به "انتخابات صحنه وفاق و همدلی ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات صحنه وفاق و همدلی ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید