این پیروزی بیش از 3 امتیاز داشت، پیکان را نبریم انگار کاری نکردیم

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران، هشتاد و نهمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت 16 امروز شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به میزبانی سرخپوشان آغاز شد که این دیدار با فزونی یک بر صفر شاگردان برانکو به خاتمه رسید. احمد نورالهی (20) برای پرسپولیس گل زد.

این پیروزی بیش از 3 امتیاز داشت، پیکان را نبریم انگار کاری نکردیم

بسیار خرسندیم از این پیروزی

برانکو ایوانکوویچ پس از این بازی گفت: طبیعی است که خیلی خرسند هستیم بابت پیروزی در دربی. چرا که امتیاز این بازی بیش از سه امتیاز ارزش دارد. برای هواداران ما این برد بسیار اهمیت دارد. ضمن اینکه نسبت به موقعیت تیم های دیگر در جدول هم اهمیت داشت.

از بازیکنانم تشکر می کنم

وی ادامه داد: ما و استقلال تقریباً در یک سطح بودیم اما با این برد ما 5 امتیاز جلو افتادیم. به بازیکنانم تبریک می گویم و از آنها تشکر می کنم به خاطر تلاششان. از هواداران هم تشکر می کنم که در طول بازی از ما حمایت کردند. اطمینان دارم که هواداران تا پایان فصل از ما حمایت خواهند کرد تا امتیازات را جمع آوری کنیم.

تا پایان فصل می خواهیم برنده باشیم

هدف ما این است که تا پایان فصل همه بازی ها را ببریم. البته این خیلی سخت خواهد بود چون بازی بعدی با پیکان خواهد بود و بازی به همین سختی خواهد بود. می خواهیم که برابر پیکان هم این سه امتیاز را کسب کنیم و بر سه امتیازی که از استقلال گرفتیم مهر تأیید بزنیم.

اعتمادی بین بازیکنان و داوران نیست

برانکو در مورد اعتراض های زیاد به داور از سوی بازیکنان دو تیم گفت: بازیکنان در وضعیت خاصی قرار می گیرند و حساس هستند. آنها تحت فشار زیاد هستند و طبیعی است که برابر هر بی عدالتی واکنش نشان می دهند. متأسفانه همینطور است که دیدید. عدم اعتماد زیادی بین بازیکنان و داوران بروز کرده است.

فشار روی بازیکنان زیاد است

وی در مورد عملکرد مهدی شیری و تغییر پست او گفت: دربی بازی مهم است. همه شرایطی که این دیدار دارد می تواند یک ترمز کوچک برای این بازیکن باشد. البته نه تنها برای شیری بلکه برای همه بازیکنان. حضور در دربی یک اتفاق بزرگ است و طبیعتاً تأثیرات خودش را هم دارد.

پیکان را نبریم انگار کاری نکرده ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اختلاف امتیازی که ایجاد شده است و امکان قهرمانی تیمش گفت: درست است که ما از استقلال جدا شدیم اما بازی های سخت دیگری باقی مانده است. تا آخر فصل جنگ های زیادی خواهد بود و اتفاقات غافلگیرکننده زیادی خواهد بود. در 10 سال اخیر 60 امتیاز کافی بود برای قهرمانی اما امسال بیشتر از 60 امتیاز نیاز است برای قهرمانی. اگر پیکان را نبریم انگار هیچ کاری نکردیم.

نمی شود 90 دقیقه یکنواخت بازی کرد

وی درباره احتیاطی که پرسپولیس در نیمه دوم برای حفظ نتیجه به کار برد گفت: دربی شرایط خاص خودش را دارد. فلسفه کاری ام این است گل اول را که می زنیم به دنبال گل دوم می رویم. البته حریف هم مهم است. در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم کنترل داشتیم. موقعیت خطرناک خلق کردیم. نمی توان نود دقیقه انتظار داشت بازی همیشه در یک سطح ثابت باشد. دربی همیشه جذاب است که نتیجه اش همیشه مجهول است و عصبانیت به همراه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 256

به "این پیروزی بیش از 3 امتیاز داشت، پیکان را نبریم انگار کاری نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این پیروزی بیش از 3 امتیاز داشت، پیکان را نبریم انگار کاری نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید