برگزاری اعتراضات ضد محدودیت های کرونایی در سراسر آلمان

به گزارش تور ایران، امروز (شنبه) در بسیاری شهرهای آلمان مخالفان محدودیت های کرونایی به خیابان ها آمدند و تجمعاتی را علیه این اقدامات دولت برگزار کردند.

برگزاری اعتراضات ضد محدودیت های کرونایی در سراسر آلمان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت آلمان، امروز (شنبه) در بسیاری شهرهای آلمان اعتراضات ضد محدودیت های کرونایی برگزار گشت که در برخی مناطق به خشونت کشیده شد.

در شهر ماینتس آلمان بعد از ظهر امروز حدود 450 نفر علیه محدودیت های کرونایی اعتراض کردند. به گفته پلیس این اعتراضات تا غروب امروز بدون خشونت و درگیری ادامه داشت. پلیس رعایت قواعد کرونایی از طرف معترضان را کنترل می کرد.

در هامبورگ هم بر اساس اطلاعات پلیس حدود 200 نفر در اعتراضات ضد محدودیت های کرونایی شرکت کردند.

در پایتخت ایالت اشلسویگ-هولشتاین آلمان هم بر اساس اطلاعات پلیس حدود 900 نفر علیه محدودیت های کرونایی اعتراض کردند. شرکت کنندگان بنرهایی با شعار به قرنطینه سرانجام دهید را حمل می کردند.

در شهر ماگدبورگ، مرکز ایالت زاکسن - آنهالت هم گروهی معترض به محدودیت های کرونایی با اتومبیل های خود به خیابان ها آمدند. به گفته پلیس حدود 60 خودرو در این اعتراضات وجود داشت. بر اساس اطلاعات پلیس این تجمع اعتراضی بدون ایجاد محدودیتی برگزار گشت.

در برلین هم مخالفان سیاست های کرونایی دولت بعد از ظهر امروز یک تجمع اعتراضی را در برابر وزارت بهداشت این کشور برگزار کردند. به گفته یک سخنگوی پلیس آلمان در این تجمع اعتراضی برخی نقض قواعد کرونایی از طرف معترضان وجود داشت.

در درسدن هم طرفداران یک جنبش افراطی و مخالف اقدامات کرونایی با وجود ممنوعیت تجمعات به خیابان ها آمدند و پلیس برای حفاظت از مراکز واکسیناسیون با ماشین های آب پاش در محل این تجمعات حضور پیدا کرده و از شرایطی دراماتیک سخن گفت.

آمار مبتلایان به کرونا در آلمان با وجود محدودیت های سختگیرانه همچنان فرایند افزایشی را طی می کند.

انستیتو رابرت کخ آلمان صبح امروز از ابتلای 12674 مور جدید به کرونا در عرض 24 ساعت خبر داد که 3117 مورد بیشتر از این روز در هفته گذشته بوده است. 239 نفر دیگر هم در عرض 24 ساعت در این کشور در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در آلمان 2563092 نفر به کرونا مبتلا شده و 73826 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1671

به "برگزاری اعتراضات ضد محدودیت های کرونایی در سراسر آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اعتراضات ضد محدودیت های کرونایی در سراسر آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید