تاخت و تاز بی رحمانه کرونا در اردبیل

به گزارش تور ایران، خبرنگاران/اردبیل سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تاخت و تاز بی رحمانه کرونا با مرگ 6 نفر در اردبیل همچنان ادامه دارد.

تاخت و تاز بی رحمانه کرونا در اردبیل

شهرام حبیب زاده 21 مرداد در جریان بازدید از بخش های کرونای بیمارستان امام خمینی اردبیل اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته و با تداوم شرایط قرمز کرونا در شهرهای اردبیل، پارس آباد، بیله سوار، مشگین شهر و خلخال مجموع بستری ها به 343 نفر رسید.

وی اظهار داشت: در این مدت 43 بیمار جدید بستری شده و 47 نفر نیز با شرایط جسمانی نامساعد در بخش آی سی یو بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به ترخیص شدن 39 بیمار کرونایی با بهبودی نسبی اشاره کرد و گفت: جان باختن 6 نفر از هموطنان در اردبیل همه ما را آزرده خاطر کرده است که امیدواریم در روزهای آینده این تراژدی غمناک به خط سرانجام برسد.

حبیب زاده اضافه نمود: با توجه به در پیش بودن آزمون های استخدامی، گزینشی و کنکور سراسری در روزهای آینده امیدواریم همه گروه های جامعه شرایط کرونایی را مدنظر قرار داده و با رعایت پروتکل های بهداشتی به حفظ سلامتی خود و دیگران کمک کنند.

وی شرح داد: به هیچ وجه نباید شرایط موجود را کم خطر و یا با سهل انگاری عادی تلقی کنیم بلکه همچنان توصیه ما پرهیز از حضور در تجمعات، ماسک زدن به شکل مستمر در بیرون از خانه و همچنین شستن مرتب دست با آب و صابون است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اضافه نمود: برای رسیدن به شرایط نارنجی ما یک گام فاصله داریم و این گام را باید محکم تر از گذشته برداریم تا دوباره شرایط سخت و سخت قرمز کرونا را در استان تجربه نکنیم که حاکم شدن این شرایط مستلزم مشارکت عموم هموطنان است.

حبیب زاده گفت: برای تمام شرایط کرونایی در آستانه ماه محرم دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی تهیه و ابلاغ شده و انتظار می رود همه عزاداران حسینی با رعایت این موازین به حفظ سلامتی خود و دیگران کمک کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1312

به "تاخت و تاز بی رحمانه کرونا در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخت و تاز بی رحمانه کرونا در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید