ترامپ: اگر من برنده 2020 شوم، سختگیرانه تر با پکن توافق می کنم

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز سه شنبه در پیامی توئیتری بار دیگر حملات لفظی خود علیه چین را تکرار کرد.

ترامپ: اگر من برنده 2020 شوم، سختگیرانه تر با پکن توافق می کنم

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص نوشت:چین دارد بد عمل می نماید؛ بدترین (عملکرد) در 27 سال اخیر. چین قرار بود الان خرید محصولات کشاورزی ما را شروع کند؛ اما هیچ نشانه ای از انجام دادن این کار توسط آنها دیده نمی گردد.

وی ادامه داد: مشکل چین همین جاست. اقتصاد ما در 3 سال اخیر، به مراتب بزرگتر از اقتصاد چین شده است! تیم من، هم اکنون سرگرم مذاکره با آنها است؛ اما آنها همواره، توافق را در خاتمه به نفع خود تغییر می دهند. آنها احتمالا باید منتظر برگزاری انتخابات ما (ریاست جمهوری سال 2020) باشند و ببینند که آیا یکی از دموکرات ها مانند جو بایدن خواب آلود، روی کار می آید. آن موقع می توانند، مثل 30 سال گذشته، به توافق بزرگی برسند و سرکیسه کردن آمریکا را حتی بهتر و بیشتر از قبل ادامه دهند.

ترامپ تهدید کرد: با وجود این، مشکل انتظار کشیدن آنها این است که اگر من پیروز شوم، توافقی که به آن خواهند رسید به مراتب سختگیرانه تر از چیزی است که اکنون بر سر آن مذاکره می کنیم یا اینکه اصلا دیگر توافقی در کار نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 334

به "ترامپ: اگر من برنده 2020 شوم، سختگیرانه تر با پکن توافق می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: اگر من برنده 2020 شوم، سختگیرانه تر با پکن توافق می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید