تقاضای صدور گذرنامه با کارت انتها خدمت جعلی ، متهم دستگیر شد

به گزارش تور ایران، معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری فردی که با کارت خاتمه خدمت جعلی تقاضای صدور گذرنامه داشت، اطلاع داد.

تقاضای صدور گذرنامه با کارت انتها خدمت جعلی ، متهم دستگیر شد

به گزارش ،سرهنگ علی مرادی معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: چهاردهم بهمن ماه امسال فردی برای پیگیری صدور گذرنامه خود به یکی از شعب گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت مراجعه که در آنالیز های اجرا شده، معین شد کارت سرانجام خدمت این فرد جعلی است و در سال 1383 با ارائه کارت سرانجام خدمت جعلی گذرنامه دریافت نموده است، لذا گذرنامه وی ضبط و پرونده ای در همین خصوص تشکیل و به دادسرای ناحیه 30 تهران ارسال شد.

وی ادامه داد: متهم پس از رویارویی با افسر پرونده علی رغم این که در ابتدا منکر هر گونه اطلاعی از جعلی بودن کارت سرانجام خدمتش بود، در نهایت لب به اعتراف گشود و گفت که در سال 83 با پرداخت 30 میلیون ریال پول نقد به یک جاعل اسناد دولتی، کارت سرانجام خدمت جعلی اخذ و در همان سال پیروز به اخذ گذرنامه شده است.

مرادی توضیح داد: متهم به جرم استفاده از کارت جعلی، به مرجع قضائی معرفی گردید و کوشش برای شناسایی و دستگیری جاعل کارت مذکور ادامه دارد.

معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در سرانجام خاطر نشان کرد: مسافرت با گذرنامه جعلی علاوه بر اینکه در کشور مقصد پیگیرد قانونی دارد، موجب سیر مراحل قضائی در کشور ایران نیز خواهد شد که در این جهت، مسافران علاوه بر تحمل کردن خسارت های مادی، دچار آسیب های روحی و روانی خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 903

به "تقاضای صدور گذرنامه با کارت انتها خدمت جعلی ، متهم دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقاضای صدور گذرنامه با کارت انتها خدمت جعلی ، متهم دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید