شرح فدراسیون فوتبال درباره سرپرستی بهاروند

به گزارش تور ایران، فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره انتخاب حیدر بهاروند به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

شرح فدراسیون فوتبال درباره سرپرستی بهاروند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به بند 2 ماده 38 اساسنامه فدراسیون فوتبال که در آن قید شده است: اگر رئیس فدراسیون غایب باشد، فوت نماید و یا به طور دائم یا موقت از انجام وظایف خود سر باز زند، نایب رئیس اول عهده دار وظایف وی تا زمان برطرف غیبت یا مجمع بعدی خواهد بود. در صورت غیبت یا خودداری نایب رئیس اول، وظایف به نواب رئیس بعدی و یا سایر اعضای هیئت رئیسه محول می گردد.

ضمن تقدیر و تشکر اعضای هیئت رئیسه به پاس زحمات و خدمات شایسته مهدی تاج که در زمان ریاست ایشان افتخارات ماندگاری در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور رقم خورده است و آرزوی سلامتی و بازگشت به شرایط عادی جسمانی، مقرر شد به استناد ماده فوق الذکر و با توجه به عدم فعالیت نایب رئیس اول، حیدر بهاروند نایب رئیس دوم فدراسیون وظایف محوله به رئیس فدراسیون را عهده دار گردد.

به این منظور کلیه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و وزیر محترم ورزش و جوانان با تأکید بر رعایت کامل مفاد اساسنامه و لزوم ادامه فعالیت های فدراسیون، بر حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال امید در آستانه اعزام به مسابقات انتخابی المپیک و همچنین مشخص تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان تأکید کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 826

به "شرح فدراسیون فوتبال درباره سرپرستی بهاروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح فدراسیون فوتبال درباره سرپرستی بهاروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید