جداسازی کارگران کرونایی شهرداری تهران

به گزارش تور ایران، مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران درباره اقدامات صورت گرفته از سوی این شرکت برای پیشگیری از ابتلای کارگران شهرداری به ویروس کرونا شرح داد.

جداسازی کارگران کرونایی شهرداری تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به شیوع و گسترش ویروس کرونا در کشور گفت: آموزش، توصیه های گفته شده و نظارت مسئولان از سری اقدامات پیشگیرانه اجرا شده است تا همکاران درگیر کرونا نشوند و مردم در مراوداتی که با کارمندان شهرداری دارند، به مخاطره نیفتند.

چوبینه ادامه داد: هر زمان که یکی از کارمندان ما مبتلا به کرونا گردد، سریعا از بقیه جدا می گردد تا باعث آلودگی سایر افراد نگردد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با بیان اینکه امکانات لازم به پرسنل شهرداری داده می گردد، گفت: اگر پرسنل به رعایت نکات بهداشتی کم توجه باشند، باید این نکته را به آن ها یادآور شد که سلامتی خود و دیگران را با استفاده از ماسک و دستکش و ... تضمین نمایند.

چوبینه با اشاره به هزینه درمانی کارمندان شهرداری در زمان درگیر شدن به ویروس کرونا گفت: کارگران علاوه بر پوشش بیمه تأمین اجتماعی از حمایت شهرداری هم برخوردار خواهند بود و اغلب این کارگران تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1301

به "جداسازی کارگران کرونایی شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جداسازی کارگران کرونایی شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید