جدول اکران جشنواره فیلم فجر در بندرعباس اعلام شد

به گزارش تور ایران، خبرنگاران/هرمزگان جدول اکران فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در بندرعباس معین شد.

جدول اکران جشنواره فیلم فجر در بندرعباس اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با اعلام این خبر در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: خوشبختانه با رایزنی های انجام شده توانستیم بار دیگر میزبانی جشنواره فیلم فجر در شهر بندرعباس را اخذ کنیم.

رضا کمالی زرکانی با اشاره به اینکه با توجه به استقبال مناسب جامعه فرهنگ و هنر از این رویداد بزرگ سینمایی در سال های گذشته، امیدوارم سال جاری شاهد استقبال بیشتری باشیم، اضافه نمود: در سالجاری 13 فیلم در دو سینما ستاره شهر و سینما ستاره جنوب در بخش مسابقه یا سودای سیمرغ به نمایش در خواهد آمد.

وی در مورد فیلم های قابل اکران در بندرعباس، اعلام کرد: فیلم های آتابای، سه گام حبس، آن شب، قصیده گاو سفید، تومان، کشتارگاه، خوب- بد-جلف 2، لباس شخصی، مغز استخوان، دشمنان، روز بلوا، من می ترسم و روز صفر در دو سینما ستاره شهر و ستاره جنوب به نمایش درخواهد آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در مورد زمان اکران این فیلم ها، اعلام کرد: فیلم ها در سینما ستاره شهر بندرعباس همه روزه در دو سانس 17:30 و 20 و در سینما ستاره جنوب همه روزه در دو سانس 18 و 20:30 اکران می گردد.

وی با بیان اینکه بلیت فروشی به صورت اینترنتی در سامانه خرید بلیط دو سینما(ستاره شهر cinemasetareh.ir و ستاره جنوب cinemasetarehjonoob.ir) و به صورت حضوری درب سالن صورت می گیرد، اضافه نمود: بلیت بخش کودک به صورت رایگان و توزیع در بین مدارس کمتر برخوردار انجام می گردد.

کمالی زرکانی با بیان اینکه 5 فیلم در بخش کودک در سینما ستاره شهر به اکران درمی آید، بیان کرد: منطقه پروازممنوع، تورنا 2، قطار آن شب، بیست وسه نفر و کاتی و ستاره همه روزه از ساعت 10 صبح در سینما ستاره شهر بندرعباس اکران می گردد.

وی در انتها گفت: امیدوارم با توجه به دریافت فیلم های با کیفیت و پرمخاطب سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر شاهد استقبال چشمگیر علاقه مندان به سینما در بندرعباس باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 892

به "جدول اکران جشنواره فیلم فجر در بندرعباس اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول اکران جشنواره فیلم فجر در بندرعباس اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید