خبرنگاران ارایه خدمات الکترونیکی به مددجویان کمیته امداد لرستان

به گزارش تور ایران، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: مددجویان این نهاد به منظور پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا مراجعه حضوری به این نهاد نداشته باشند و بخشی از خدمات را به صورت الکترونیکی دریافت نمایند.

خبرنگاران ارایه خدمات الکترونیکی به مددجویان کمیته امداد لرستان

جاسم محمدی فارسانی روز یکشنبه با تاکید بر مشارکت تمام مردم برای پیشگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا در استان اضافه نمود: با هدف پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و حفظ سلامت مددجویان بخشی از خدمات و فرآیندهای کمیته امداد استان لرستان الکترونیکی انجام می گردد که می توانند به وسیله سامانه درخواست خود را ثبت نموده و از خدمات غیرحضوری بهره مند شوند.

محمدی فارسانی با بیان این که عمده فعالیت های خدمات کمیته امداد لرستان به صورت الکترونیکی ارائه می گردد گفت: انجام درخواست های مددجویان تحت پوشش تازمان ریشه کنی این ویروس به صورت الکترونیکی و غیرحضوری ادامه دارد بنابراین مددجویان با ورود به پایگاه اینترنتی E.emdad.ir می توانند درخواست های خود را ثبت نمایند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با تاکید بر ورود بیشتر خیران جهت یاری به مددجویان این نهاد در شرایط کنونی اضافه نمود: با توجه به شرایط پیش آمده و ضرورت حضور مردم در خانه ها، خانوارهای تحت پوشش نیازمند یاری های معیشتی بیشتری هستند و می طلبد که خیران برای یاری به مددجویان ورود نمایند.

محمدی فارسانی گفت: همچنین تمهیدات لازم برای یاری الکترونیکی شهروندان به ویژه برای جشن نیکوکاری اندیشیده شده و خیران می توانند به صورت الکترونیکی و غیر حضوری با استفاده از کد دستوری #1*8877* یاری های خود را واریز نمایند.

تا به امروز 104 نفر در لرستان به کرونا مبتلاشده اند که از این تعداد پنج نفر جان باختند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1007

به "خبرنگاران ارایه خدمات الکترونیکی به مددجویان کمیته امداد لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارایه خدمات الکترونیکی به مددجویان کمیته امداد لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید