خبرنگاران استاندار قزوین با خانواده شهید مدافع حرم شیری ملاقات کرد

به گزارش تور ایران، قزوین - خبرنگاران - راهنمایی الله جمالی پور استاندار قزوین شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل پاسدار سرافراز اسلام شهید مدافع حرم زکریا شیری با خانواده ایشان ملاقات کرد و شهادت این رزمنده دلاور را تبریک و تسلیت گفت.

خبرنگاران استاندار قزوین با خانواده شهید مدافع حرم شیری ملاقات کرد

به گزارش خبرنگاران، در پی بازگشت غرورآفرین پیکر مطهر شهید مدافع حرم از سوریه، یکبار دیگر حال و هوای قزوین، شهدایی و مملو از عشق و ارادت به حضرت زینب (س) و مدافعان حرم شده است.

شهید شیری در درگیری های سال 94 در منطقه العیص استان حلب به همراه 2 رزمنده دیگر قزوینی در عملیات قبه الخضرا به شهادت رسیدند که پیکر پاک وی به تازگی به همراه هفت تن از شهدای خان طومان به وطن بازگشته است.

براساس اعلام روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، ویژه برنامه های گرامیداشت شهید شیری از ساعت 10 صبح فردا مقابل مزار شهدای گمنام شهر آبیک شروع می گردد و روز شنبه 26 مهر ماه همزمان با شهادت امام رضا (ع) با حضور حداقلی مردم به دلیل شیوع کرونا در شهر اقبالیه تشییع خواهد شد.

این شهید بزرگوار یکم آذرماه سال 1365 در روستای گرماب خدابنده به جهان آمد، پدرش شعبانعلی و مادرش رقیه آقائی نام داشت.

شهید شیری که تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی در رشته مدیریت دفاعی ادامه داد، در تاریخ 11 فروردین سال 1387 ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر و دختر شد.

این شهید والامقام که پاسدار بود، توسط سپاه صاحب الامر (عج) قزوین و به عنوان فرمانده دسته و مدافع حرم در جبهه دفاعی سوریه حضور یافت و چهارم آذر سال 1394 در سوریه، بر اثر انفجار تله انفجاری و اصابت ترکش و جراحات وارده شهید شد و تا پنج سال اثری از پیکرش به دست نیامد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1400

به "خبرنگاران استاندار قزوین با خانواده شهید مدافع حرم شیری ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار قزوین با خانواده شهید مدافع حرم شیری ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید