خبرنگاران روسیه: کانال ارتباطی با ترکیه در مورد ادلب ایجاد شده است

به گزارش تور ایران، تهران - خبرنگاران - رییس مرکز آشتی طرف های درگیر در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه دوشنبه شب خاطرنشان کرد که یک کانال ارتباطی با ترکیه در مورد شرایط ادلب ایجاد شده است.

خبرنگاران روسیه: کانال ارتباطی با ترکیه در مورد ادلب ایجاد شده است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش تارنمای شبکه خبری روسیا الیوم، اولگ ژوراولوف توضیح داد که این کانال برای هماهنگی میان این مرکز و طرف ترکیه ای ایجاد شده است.

ژاراولوف اضافه کرد: یگان های نظامی روسیه ورود 13 کاروان ترکیه به محل های نقاط مراقبت وابسته به نیروهای مسلح آنکارا در منطقه کاهش تنش در ادلب را تضمین می نماید.

این مقام بلندپایه نظامی روسیه با اشاره به کاهش حملات گروه های مسلح تروریستی به مناطق سوریه خاطرنشان کرد که این کاهش ناشی از توافق برقراری آتش بس است که از 6 مارس (16 اسفند) مطابق با توافق اخیر روسیه و ترکیه اجرا شده است.

رییسان جمهوری روسیه و ترکیه روز پنجشنبه در مسکو در مورد برقراری آتش بس در منطقه ادلب توافق کردند.

بر اساس این توافق، آتش بس در ادلب از بامداد آدینه برقرار شد با این وجود رسانه های روسی خبر داده اند که گروه تروریستی هیات تحریر الشام اعلام نموده آتش بس را نمی پذیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1011

به "خبرنگاران روسیه: کانال ارتباطی با ترکیه در مورد ادلب ایجاد شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روسیه: کانال ارتباطی با ترکیه در مورد ادلب ایجاد شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید