خبرنگاران شکست جریان تحریف منجر به شکست جریان تحریم می گردد

به گزارش تور ایران، تهران-خبرنگاران- نایب رییس مجلس گفت: اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم قطعاً شکست خواهد خورد، زیرا که عرصه، عرصه جنگ اراده ها است.

خبرنگاران شکست جریان تحریف منجر به شکست جریان تحریم می گردد

به گزارش روز آدینه خبرنگاران، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در پیغامی گفت: اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم قطعاً شکست خواهد خورد، زیرا که عرصه، عرصه جنگ اراده ها است، وقتی جریان تحریف باخت و اراده ملّت ایران همچنان قوی و مستحکم باقی ماند، قطعاً بر اراده دشمن فائق می آید و پیروز خواهد شد.

وی اضافه کرد: تحریم برای ملت مقاوم ایران واژه ای تعیین، مبین، آشنا و کاملاً واضح بوده و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران که منافع استکبار جهانی را به خطر انداخت و پای آنها را از کشور ایران کوتاه کرد، آنرا حس نموده و سالهاست که در تمام زوایای زندگی خود از تحریم شیرخشک و پستانک اطفال گرفته تا دارو و تجهیزات پزشکی همه را تجربه نموده و بخش عمده ای از آنرا نیز خنثی نموده اند، ولذا احتیاج به شرح ندارد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: اما تحریف که واضح ترین معنای آن (بدل را بجای اصل قالب کردن) با هدف فریب افکار عمومی به کار می رود، مصادیقش در مسائل داخلی یک کشور تا جامعه جهانی و سازمان ملل و شورای امنیت سال هاست رواج دارد.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: لذا اینکه رهبر فرزانه انقلاب واژه تحریف را در کنار تحریم به کار بردند، یک پیغام استراتژیک و خاص را متذکر شده اند که احتیاج به واکاوی و تبیین از طریق قلم های پاک و نفوس سالم و انقلابی دارد که اگر رمزگشایی گردد بسیاری از مجهولات مالی - سیاسی(داخلی و بین المللی) بر همگان روشن و توطئه های داخلی و خارجی یکی پس از دیگری خنثی می شوند و تمام تحریم ها در همه ابعاد با شکست روبرو خواهند شد و آثار مثبت آن برای ملت رشید و مقاوم ایران اسلامی نمایان می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1295

به "خبرنگاران شکست جریان تحریف منجر به شکست جریان تحریم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شکست جریان تحریف منجر به شکست جریان تحریم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید