خبرنگاران مدارس سیستان و بلوچستان همچنان تعطیل است

به گزارش تور ایران، زاهدان- خبرنگاران- رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با اپیدمی کرونا فعالیت مدارس این استان تعطیل و آموزش به صورت مجازی تداوم دارد.

خبرنگاران مدارس سیستان و بلوچستان همچنان تعطیل است

داوود گلی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله کرونا، فعالیت مدارس روستایی فقط با حضور معلمان بومی استمرار دارد.

وی اضافه کرد: نحوه حضور کارکنان اداری نیز به استناد دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد مدیریت بحران استان که به فرمانداری ها، بخشداری ها و ادارات تابعه ارسال شده، شرایط قرمز حضور یک سوم کارکنان، شرایط نارنجی حضور 50 درصد کارکنان و شرایط زرد حضور دو سوم کارکنان در محل کار خواهد بود.

رییس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان نمود: هرگونه تغییر در نحوه فعالیت مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق به وسیله سایت و کانال های ارتباطی این اداره کل اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران سیستان و بلوچستان با 23 شهرستان دارای افزون بر 6 هزار مدرسه است که در آنها 740 هزار دانش آموز مشغول تحصیل هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1543

به "خبرنگاران مدارس سیستان و بلوچستان همچنان تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدارس سیستان و بلوچستان همچنان تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید