خبرنگاران 500 راس دام سبک در هرمزگان براثر بارندگی و تگرگ تلف شدند

به گزارش تور ایران، بندرعباس - خبرنگاران - مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: 500 راس دام سبک درپی بارش باران و تگرگ شبانه روز گذشته در دهستان کوهشاه بخش احمدی شهرستان حاجی آباد تلف شدند.

خبرنگاران 500 راس دام سبک در هرمزگان براثر بارندگی و تگرگ تلف شدند

مهرداد حسن زاده عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این اتفاق در روستاهای چاه بُنه، مرزاندر، احمدآباد، چالغان و گدارشاه در دهستان کوهشاه از توابع احمدی حاجی آباد رخداده است.

وی ادامه داد: سه چشمه در روستاهای مرزاندر، شریک آباد و چالغان دچار خسارت و 14 راه روستایی آسیب دیدند که آسیب به راه ها به سرعت قابل ترمیم است و روز آینده این مساله حل می گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: همچنین پنج هزار و 500 متر خط لوله انتقال آب شرب و سه هزار متر خط لوله انتقال آب آبشخور دام در دهستان کوهشاه احمدی که تا کنون شاهد بیشترین میزان بارش ها بوده تخریب شدند.

حسن زاده اشاره نمود: افزون بر 40 میلیارد ریال تا کنون براثر بارش باران به این استان خسارت وارد شده و امید می رود در ادامه بارندگی و با رعایت اصول ایمنی و توجه مردم به هشدارها خسارت بیشتری حادث نگردد.

وی با بیان اینکه بارندگی تا عصر روز آینده در هرمزگان ادامه می یابد، خاطر نشان کرد: بیشترین بارش در روستای چاه بُنه دهستان کوهشاه بخش احمدی شهرستان حاجی آباد ثبت شده و در بستک 2 و هفت دهم میلیمتر، بندرخمیر سه و هشت دهم میلیمتر، بندرعباس 2 و چهار دهم میلیمتر، بندرلنگه یک میلیمتر، حاجی آباد سه و 6 دهم میلیمتر و قشم 2 دهم میلیمتر باران باریده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1776

به "خبرنگاران 500 راس دام سبک در هرمزگان براثر بارندگی و تگرگ تلف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 500 راس دام سبک در هرمزگان براثر بارندگی و تگرگ تلف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید