دادگر: اختصاص اعتبارات ویژه به 10 فدراسیون ورزشی توسط مجلس مبنای منطقی ندارد

به گزارش تور ایران، رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: اختصاص اعتبارات ویژه به 10 فدراسیون ورزشی توسط مجلس مبنای منطقی ندارد و کاری کاملا غیرکارشناسی بوده است.

دادگر: اختصاص اعتبارات ویژه به 10 فدراسیون ورزشی توسط مجلس مبنای منطقی ندارد

علی دادگر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص تخصیص اعتبارات ویژه به 10 فدراسیون ورزشی توسط مجلس و قرار نداشتن برخی فدراسیون های المپیکی در این لیست گفت: این کار شتابزده و غیرکارشناسی و دور از مبنای علمی و منطقی اجرا شده است و فدراسیون هایی که در آستانه المپیک هستند و سهمیه آنها مسجل شده و شانس کسب مدال هم دارند در این لیست نیستند.

وی در ادامه افزود: اگر این موضوع صحت داشته باشد قطعا غیر کارشناسی و غیر منطقی است. فدراسیون های المپیکی در آستانه یک آزمون بزرگ به نام المپیک هستند و هر گونه کمک، آنها را به مدال نزدیک تر می کند ولی متاسفانه برخی از آنها در لیست نیستند و به نظر دور از انصاف است.

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: متولی و متخصص در تعیین اولویت ها در ورزش کشور، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است و جای سوال دارد که چطور اولویت ها از آنها استعلام نشده است و چطور 10 فدراسیون را جدا کردند و استثنا قائل شدند. اگر قرار به این اعتبارات بود، همه المپیکی ها باید در لیست قرار می گرفتند. امیدوارم این موضوع پیگیری شود تا در این روزهای حساس برای ورزش، حقی از فدراسیونی تضییع نشود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1712

به "دادگر: اختصاص اعتبارات ویژه به 10 فدراسیون ورزشی توسط مجلس مبنای منطقی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگر: اختصاص اعتبارات ویژه به 10 فدراسیون ورزشی توسط مجلس مبنای منطقی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید