دستگیری یک تبعه ایران در مالزی

به گزارش تور ایران، خبرنگاران: مقامات پلیس مالزی امروز از دستگیری یک تبعه ایران به همراه همسرش به اتهام راه اندازی یک شبکه جعل گذرنامه و ارتباط با گروه های قاچاق انسان در این کشور خبر دادند.

دستگیری یک تبعه ایران در مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات پلیس مالزی امروز (چهارشنبه) از دستگیری یک تبعه ایران به همراه همسرش به اتهام آنچه راه اندازی یک شبکه جعل گذرنامه و ارتباط با گروه های قاچاق انسان در این کشور خواند، خبر دادند.

فوزی هارون یکی از مقامات پلیس فدرال مالزی مدعی شد که روز شنبه سید رامین میرعزیز پاک نژاد و همسر وی پس از تحقیقات دو هفته ای پلیس این کشور بازداشت شدند.

وی همچنین ادعا کرد: پاک نژاد 45 ساله اولین بار سال گذشته در تایلند به اتهام تهیه گذرنامه های جعلی برای باندهای قاچاق انسان و همچنین گروه های تروریستی مسئول در انفجارهای بانکوک بازداشت شد.

این مقام پلیس در ادامه مدعی شد: این تبعه ایران ماه ژوئن سال گذشته به قید وثیقه آزاد شد و با استفاده از یک پاسپورت جعلی به مالزی آمد.

فوزی همچنین گفت: پلیس در حال اجرا تحقیقات درباره ارتباط وی با گروه های تروریستی و همچنین ردیابی گردش اقتصادی حساب وی هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 451

به "دستگیری یک تبعه ایران در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری یک تبعه ایران در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید