رئیس کمیته اطلاعات مجلس آمریکا: باورهای ترامپ خطرناک است

به گزارش تور ایران، رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا پس از انتشار گزارش تحقیقات استیضاح ترامپ گفت که باور های رئیس جمهور آمریکا خطرناک است.

رئیس کمیته اطلاعات مجلس آمریکا: باورهای ترامپ خطرناک است

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا شامگاه سه شنبه درباره گزارش این کمیته در مورد تحقیقات استیضاح ترامپ گفت که این گزارش به آنالیز اقدام رئیس جمهور آمریکا در مجبور کردن اوکراین که یک متحد بوده و در حال جنگ با روسیه که یک دشمن است، می پردازد.

به گزارش شبکه آمریکایی سی بی سی، وی اضافه نمود: ترامپ باور دارد که فراتر از استیضاح و اعلام جرم علیه خود بوده و این چیز بسیار خطرناکی برای این کشور است که یک رئیس جمهور غیر اخلاقی داشته باشد.

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا اضافه نمود: این (گزارش) درباره اوکراین نیست، این (گزارش) درباره دموکراسی و امنیت ملی ماست.

وی در ادامه گفت که همچنان تحقیقات بیشتری درباره تحقیقات استیضاح علیه ترامپ باید انجام گردد.

مجلس نمایندگان آمریکا شامگاه سه شنبه گزارش تحقیقات استیضاح رئیس جمهور آمریکا را منتشر کرد و در این گزارش ترامپ به ارعاب شهود، مانع تراشی در راستا استیضاح، سوء استفاده از روابط خارجی آمریکا برای نفع شخصی متهم شده است.

کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه (به وقت محلی) درباره ارسال این گزارش 300 صفحه ای به کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم گیری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 735

به "رئیس کمیته اطلاعات مجلس آمریکا: باورهای ترامپ خطرناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیته اطلاعات مجلس آمریکا: باورهای ترامپ خطرناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید