سرعت دانلود اینترنت ماهواره ای استارلینک 542مگابیت اعلام شد

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، با توجه به تستی که در آلمان اجرا شده، به نظر می رسد سرعت دانلود اینترنت ماهواره ای استارلینک خارق العاده است.

سرعت دانلود اینترنت ماهواره ای استارلینک 542مگابیت اعلام شد

به نوشته وب سایتWccftech یکی از ساکنان شهر کاسل اطلاعاتی را منتشر نموده که نشان می دهد سرعت دانلود اینترنت ماهواره ای اسپیس ایکس 542 مگابیت برثانیه است. همچنین سرعت آپلود اطلاعات نیز 38 مگابیت بر ثانیه اعلام شده است.

دومین تست سرعت دیگر نتایج جالب تری نیز دارد و نشان می دهد سرعت دانلود این سرویس به 560 مگابیت برثانیه می رسد. هنگامیکه این کاربر نتایج تست سرعت را در وب سایت ردیت (Reddit) منتشر کرد، کاربر دیگری پیشنهاد کرد تا کوکی های مرورگر را پاک و دوباره تست را انجام دهد. اما پس از پاک کردن کوکی ها نیز نتایج تست سرعت اینترنت استارلینک تغییری نکرد.

این اخبار در حالی منتشر می گردد که یک ماه قبلWccftech گزارش داد یک کاربر اینترنت ماهواره ای در کالیفرنیا سرعت دانلود 200 مگابیت برثانیه را ثبت نموده است.

اسپیس ایکس اکنون بیش از 1600 ماهواره استارلینک به مدار زمین فرستاده که حدود 90 درصد آنها در حال فعالیت هستند و به طور آزمایشی برای تعدادی از کاربران در نقاط مختلف دنیا سرویس اینترنت پر سرعت فراهم می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1795

به "سرعت دانلود اینترنت ماهواره ای استارلینک 542مگابیت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت دانلود اینترنت ماهواره ای استارلینک 542مگابیت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید