محمدی: قرار نیست کشتی گیران خوب مان همه جا کشتی بگیرند، میدان دادن به جوانان هزینه دارد

به گزارش تور ایران، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: قرار نیست کشتی گیران خوب مان همه جا حضور داشته باشند و باید به پشتوانه ها و جوان ترها میدان بدهیم که به موفقیت پایدار برسیم.

محمدی: قرار نیست کشتی گیران خوب مان همه جا کشتی بگیرند، میدان دادن به جوانان هزینه دارد

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا به یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز رسید. غلامرضا محمدی در سرانجام رقابت های اوزان اول در گفت وگو با برنامه دایره طلایی گفت: نسبتاً می گردد گفت که نتایج راضی کننده بود، هر چند می توانستیم بهتر از این هم نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: تیم های مدعی با تمام توان شان در مسابقات شرکت نموده اند و سطح رقابت های آسیایی سال جاری خیلی بالاست، هم به لحاظ کیفی و هم کمی و می بینیم که قهرمانان دنیا و المپیک در هند حضور دارند. البته کار ما در پنج وزن اول به خاطر حضور جوانان در این اوزان سخت تر بود. هم سرلک، مقصودی، حسینی و سوادکوهی همه جوان بودند که امروز کشتی گرفتند و گلیج نسبتاً باتجربه تر از سایر نفرات بود. ما فردا شانس مان برای رسیدن به طلا قطعاً بیشتر خواهد بود و امیدوارم فردا بچه ها خوب کشتی بگیرند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان توضیح داد: رقبای اصلی مان مثل هند که رقیب جدی رده بندی تیمی ما هستند، با نفرات خوبی در قهرمانی آسیا حضور دارند. وقتی به جوانان میدان می دهیم، باید هزینه اش را هم بدهیم. قرار نیست تمام کشتی گیران خوب مان همه جا حضور داشته باشند. باید به پشتوانه ها و جوان ترهای مان میدان بدهیم که به موفقیت پایدار برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 960

به "محمدی: قرار نیست کشتی گیران خوب مان همه جا کشتی بگیرند، میدان دادن به جوانان هزینه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: قرار نیست کشتی گیران خوب مان همه جا کشتی بگیرند، میدان دادن به جوانان هزینه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید