مقاله: ارتباط نزدیک تورنتو و فناوری

به گزارش تور ایران، امروزه، اطلاعات و خبرهای بسیار زیادی از فناوری به گوش می رسد اما در یک شهر پر رونق مانند تورنتو، خبرهای مربوط به تأثیر شرکت های فناوری و نفوذ روزافزون آن ها بر استعدادهای فناوری را نمی توان اغراق آمیز تلقی کرد. رشد شغلی فناوری تأثیری چند برابری بر اقتصاد دارد. Paul Morassutti، نایب رئیس CBRE کانادا می گوید. تورنتو، سانفرانسیسکو و سیاتل، جملگی در یک زمره قرار دارند و بهترین ها را در صنعت جذب می نمایند.

مقاله: ارتباط نزدیک تورنتو و فناوری

9.9٪ از نیروهای کار اتاوا در بخش فناوری مشغول به کار هستند که این میزان تنها 0.1٪ از سانفرانسیسکو کمتر میباشد، در حالی که تورنتو در صندلی سوم قرار گرفته است و اتاوا رتبه دوم را در بالاترین سطح اشتغال در فناوری کسب نموده است.

تورنتو در رتبه سوم کم هزینه ترین شهرها برای تجارت قرار گرفته است. در واقع، هر دو شهرهای تورنتو و اتوا در مقایسه با شهرهای آمریکایی ذکر شده برای تجارت ارزان تر هستند که می تواند به علت پس اندازهای بالا در اجاره دفاتر و هزینه استعداد یابی می باشد.

در طی سال گذشته، تورنتو توانسته بیش از 57000 شغل بیشتر از تعداد فارغ التحصیلان ایجاد کند و خود را به مقصد شماره یک پرورش استعداد در آمریکای شمالی تبدیل نموده است. این در حالی است که بعضی از شهرهای این لیست پیروز نشده اند که برای همه فارغ التحصیلان خود شغل کافی ایجاد نمایند.

فارغ التحصیلان همواره در محل تحصیل خود باقی نمی مانند و وارد بازار کار نمی شوند و همین موضوع در بعضی از شهرها موجب فرار مغزها می گردد. شهر تورنتو در سال های 2013 تا 2018 با داشتن 57،634 شغل بیشتر از فارغ التحصیلان و به دلیل قدرت خود به عنوان یک ایجادنماینده شغل فناوری، در رده بندی Tech Talent به رجحان دست یافته است.

منبع مقاله: ارتباط نزدیک تورنتو و فناوری

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1380

به "مقاله: ارتباط نزدیک تورنتو و فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ارتباط نزدیک تورنتو و فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید