مقام های ارشد بخش فناوری پنتاگون استعفا می نمایند

به گزارش تور ایران، مقام ارشد بخش فناوری پنتاگون و معاونش قرار است ماه آینده میلادی از سمت هایشان استعفا نمایند.

مقام های ارشد بخش فناوری پنتاگون استعفا می نمایند

به نقل از خبرگزاری رویترز، مایک گریفین، دستیار اول تحقیق و مهندسی پنتاگون و لیزا پورتر، معاون وی 10 ژوئیه امسال میلادی از سمت هایشان کناره گیری می نمایند.

گیریفین که از 2018 در این سمت بوده به همراه پورتر در نامه ای به کارمندان گفتند که فرصت های بخش خصوصی در انتظار آنهاست و به زودی از سمت هایشان کناره گیری می نمایند. فرصت هایی پیشنهاد شده و آنها تصمیم گرفته اند تا این فرصت ها را پیگیری نمایند.

این دو نوشتند: مایه افتخار است که در این مدت چند سال در این تیم بوده ایم. ما از تلاش و تلاش، صداقت و فداکاری شما در جهت تعالی بخش فناوری پنتاگون در جهت پیشرفت مأموریت های تحقیق و توسعه قدردانی می کنیم و آرزومند بهترین ها برای شما هستیم.

این دو جز مقام هایی هستند که در هفته گذشته اعلام کردند استعفا می نمایند.

کاترین ویلبارگر، سرپرست امور امنیت بین المللی وزارت دفاع پس از آن 17 ژوئن استعفای خود را ارائه کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نام وی را از کاندیداهای معاونت امور اطلاعاتی وزارت دفاع حذف کرد.

الین مک کاسکر، سرپرست کنترل بخش اقتصادی پنتاگون نیز که دولت ترامپ را بابت توقف یاری به اوکراین زیر سوال برده بود، استعفایش را یک روز پیش از آن تقدیم کرد که کاخ سفید اوایل مارس نام وی را برای این سمت حذف کرد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1229

به "مقام های ارشد بخش فناوری پنتاگون استعفا می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام های ارشد بخش فناوری پنتاگون استعفا می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید