منافی: استقلال و سپاهان اصلی ترین رقبای پرسپولیس هستند، امیدوارم یک گلزن تمام عیار به تیم گل محمدی اضافه گردد

به گزارش تور ایران، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از دو تیم استقلال و سپاهان به عنوان اصلی ترین رقیبان این تیم برای رسیدن به قهرمانی یاد کرد.

منافی: استقلال و سپاهان اصلی ترین رقبای پرسپولیس هستند، امیدوارم یک گلزن تمام عیار به تیم گل محمدی اضافه گردد

جواد منافی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط تیم پرسپولیس بعد از سه پیروزی پی در پی گفت: خوشبختانه شرایط فعلی پرسپولیس خوب است و کسب سه برد پیاپی برابر ماشین سازی، تراکتور و مس نشان داد که بازیکنان اتفاقات فینال لیگ قهرمانان و از دست دادن قهرمانی را فراموش کردند و حالا روحیه و انگیزه بالایی برای بازی های لیگ برتر دارند. بازی با پیکان هم یک بازی مهم و کلیدی برای پرسپولیس است و سه امتیاز این بازی قطعاً در راه قهرمانی یاری شایانی به پرسپولیس خواهد نمود. پرسپولیس حالا با فشار کمتری نسبت به هفته های قبل روبرو است و این موضوع قطعاً می تواند تمرکز تیم را برای برد در هر بازی بیشتر کند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس در نیم فصل دوم احتیاج به تقویت دارد، تأکید کرد: با اضافه شدن مهدی ترابی قطعاً شرایط در فاز تهاجمی بهتر می گردد، ولی امیدوارم یک گلزن تمام عیار به پرسپولیس اضافه گردد. پرسپولیس در چند بازی گذشته موقعیت های زیادی را از دست داد و نبود یک مهاجم گلزن در این تیم به چشم می آید. پرسپولیس در خط دفاعی هم احتیاج به جذب بازیکن دارد و امیدوارم نفراتی به تیم اضافه شوند که در سه جام بتوانند به پرسپولیس یاری نمایند.

مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس در لیگ سال جاری پنجمین قهرمانی پیاپی را تجربه خواهد نمود؟، توضیح داد: پیش بینی سخت است و تا خاتمه لیگ جهت سختی در انتظار پرسپولیس است، ولی کیفیت فنی این تیم می تواند همه پرسپولیسی ها را به قهرمانی امیدوار کند. با این وجود در لیگ سال جاری استقلال و سپاهان اصلی ترین رقیبان پرسپولیس برای قهرمانی هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1642

به "منافی: استقلال و سپاهان اصلی ترین رقبای پرسپولیس هستند، امیدوارم یک گلزن تمام عیار به تیم گل محمدی اضافه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منافی: استقلال و سپاهان اصلی ترین رقبای پرسپولیس هستند، امیدوارم یک گلزن تمام عیار به تیم گل محمدی اضافه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید