پرسپولیس آماده است ژاپنی ها را ببرد، جام را برای تاریخ می خواهیم

به گزارش تور ایران، جعفر کاشانی در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص شرایط این باشگاه برای دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیماآنتلرز ژاپن گفت: یک بازی خیلی سخت مقابل تیمی قدرتمند داریم. تقریبا می توانم بگویم با تمام تیم هایی که می خواستند اکنون جای پرسپولیس باشند بازی کردیم و آنها را بردیم. حالا هم آماده ایم تا ژاپنی ها را هم ببریم.

پرسپولیس آماده است ژاپنی ها را ببرد، جام را برای تاریخ می خواهیم

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: مهم ترین عاملی که پرسپولیس را به اینجا رساند اتحاد تیمی بوده است. ما تمام توان خود را به کار بستیم تا به این موفقیت برسیم. در روزهای خیلی سختی که باعث شده بود محرومیت روی دوشمان بیفتد سعی کردیم آرامش را تزریق کنیم و به شعار همیشگی خود که باشگاهداری حرفه ای است نزدیک تر شویم.

جعفر کاشانی خاطر نشان کرد: خوشبختانه شرایط باشگاه نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است. حالا هم امیدواریم جام قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را به ویترین باشگاه اضافه کنیم تا بار دیگر در مسیر تاریخ سازی قدم بزرگی برداشته باشیم.

وی درباره مسائل مالی باشگاه پرسپولیس که منجر به تعویق پرداخت بخشی از قراردادهای فصل جاری اعضای این تیم شده است توضیح داد: اتفاقا توانستیم مقدار قابل توجهی از این مشکل را با یاری های وزیر ورزش حل کنیم. واقعا هزینه های خودمان را به حداقل رساندیم تا بدهی هایمان را پرداخت کنیم. فکر می کنم در همین بحث مسائل مالی نیز شفاف سازی خیلی خوبی صورت گرفت تا بتوانیم از پس آنها برآییم.

کاشانی در خاتمه اعلام کرد: پرسپولیس با اتحاد به اینجا رسید و این راه را ادامه خواهد داد. امیدوارم موفقیت هایمان دنباله دار باشد و به هدف خود که کسب تمام جام هاست برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 160

به "پرسپولیس آماده است ژاپنی ها را ببرد، جام را برای تاریخ می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس آماده است ژاپنی ها را ببرد، جام را برای تاریخ می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید