پروتکل های ما مثل کشور های اروپایی است، در خصوص گزارش استقلال هنوز تصمیم گرفته نشده است

به گزارش تور ایران، معاون وزارت بهداشت گفت: پروتکل های بهداشتی که ما اعلام و تصویب کردیم در سطح پروتکل های کشور های آسیایی و اروپایی است.

پروتکل های ما مثل کشور های اروپایی است، در خصوص گزارش استقلال هنوز تصمیم گرفته نشده است

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ایرج حریرچی در مصاحبه با بخش خبری شبکه سوم سیما در خصوص اتفاقاتی که در لیگ برتر ایران اتفاق افتاده و چند بازیکن به کرونا مبتلا شده اند عنوان نمود: در 2 لیگی که مجوز داده شده تصمیم گیری کاملی شده و دستور العمل کاملی وجود دارد که مثلا تا چند درصد بازیکنان و کادر فنی اگر درگیر این ویروس شوند بازی اول آن تیم لغو گردد و تکلیف تیم مقابل چه می گردد. این ها دستور العملی است که فردا هم قرار است در آزمایشاتی که در تیم های مختلف آمده آنالیز فنی خواهد شد و افراد خبره در خصوص آن تصمیم می گیرند.

وی اضافه کرد: به جز استقلال و یکی دو تیم دیگر تعدادی گزارش ارسال شده، ولی کمیسیون مقابله با کرونا در ورزش هنوز تصمیم نهایی نگرفته است. البته تصمیم گیرنده اصلی اجرای پروتکل های وزارت بهداشت به وزارت ورزش ارائه شده و آن ها به فدراسیون ها با توجه به استقلال شان ابلاغ کردند.

حریرچی در پاسخ به این سوال که نمِی شد مثل بعضی لیگ های خارجی تیم قهرمان لیگ ایران معرفی می شد، عنوان نمود: با توجه به اینکه ما مسابقات انتخابی جام جهانی را در پیش داریم و بازیکنان باید در طول بازی ها و تمرینات آماده شوند تصمیم گرفته شد مسابقات برگزار گردد. البته پروتکل های بهداشتی که ما اعلام و تصویب کردیم در سطح پروتکل های کشور های آسیایی و اروپایی است. الان شاید مسابقات لالیگا و لیگ ایتالیا برگزار گردد، اما کشور هایی مثل هلند و بلژیک هم تصمیم گرفتند مسابقاتشان ادامه پیدا نکند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1247

به "پروتکل های ما مثل کشور های اروپایی است، در خصوص گزارش استقلال هنوز تصمیم گرفته نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروتکل های ما مثل کشور های اروپایی است، در خصوص گزارش استقلال هنوز تصمیم گرفته نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید