پشت پرده سفر پرماجرا و طولانی تیم فوتبال استقلال به دبی

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران، آبی پوشان تهران که قبل از سفر به امارات دردسرهای فراوانی داشتند و با سنگ اندازی های زیاد از سوی AFC روبرو بودند، با پروازی عجیب، طولانی و خسته کننده به امارات رفتند تا خستگی ناشی از این سفر هم بر مسائل آنها اضافه گردد.

پشت پرده سفر پرماجرا و طولانی تیم فوتبال استقلال به دبی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا بهار 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در حالی که گفته می شد سنگ اندازی های اماراتی ها باعث شد تا پرواز اختصاصی و چارتر آبی ها از فرودگاه مهرآباد به دبی نرود، پیگیری خبرنگاران معین کرد مسائل اقتصادی بین ایرلانی که برای کاروان استقلال پرواز چارتر نموده بود با امارات مانع انجام این سفر شد.

اماراتی ها به نمایندگان استقلال اعلام کردند با هر ایرلانی به راحتی و بدون کوچکترین مسئله ای می توانند به امارات سفر نمایند به جز همان ایرلانی که برای آنها پرواز چارتر نموده بود.

این ناهماهنگی که خود استقلالی ها عامل آن بودند باعث شد تا سفری یکی دو ساعته بسیار طولانی و خسته نماینده گردد و تصمیم گیرندگان و مسئولانی که هواپیما چارتر نموده بودند شانس آوردند که آبی پوشان در این بازی پیروز شدند چون در غیر اینصورت تبعات این پرواز پر ماجرا و طولانی دامن تصمیم گیرندگان را می گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 792

به "پشت پرده سفر پرماجرا و طولانی تیم فوتبال استقلال به دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده سفر پرماجرا و طولانی تیم فوتبال استقلال به دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید