پیرلو: یوونتوسی را دیدیم که می خواستم، رونالدو نشان داد چقدر عاشق گلزنی است

به گزارش تور ایران، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می گوید در بازی شب گذشته مقابل پارما، همان یوونتوسی که می خواست را دیده است.

پیرلو: یوونتوسی را دیدیم که می خواستم، رونالدو نشان داد چقدر عاشق گلزنی است

به گزارش خبرنگاران، آندره آ پیرلو در پی برتری 4 بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش در خانه پارما در چارچوب هفته سیزدهم سری A ایتالیا، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی DAZN درباره زننده دو گل تیمش در این بازی گفت: رونالدو بابت پنالتی که از دست داد، خیلی عصبانی بود، اما خوشبختانه حرص و جوش خوردن او زیاد طولی نکشید چوت فوراً فرصتی نصیبش شد تا نشان دهد که چقدر عاشق گلزنی است.

وی همچنین با اشاره به تساوی یک - یک خانگی تیمش مقابل آتالانتا صحبت های خود را اینطور ادامه داد: ما از نتیجه بازی چهارشنبه راضی نبودیم، اما عملکردمان در آن بازی خوب بود. در این دیدار اما می خواستیم امتیازهایی که در بازی با آتالانتا از دست داده بودیم را جمع آوری کنیم و به هدف مان هم رسیدیم.

سرمربی ایتالیایی یوونتوس افزود: در این بازی یوونتوسی را دیدیم که می خواستم. ما نیاز به این برد داشتیم، مهاجمان ما یعنی کریستیانو رونالدو و آلوارو موراتا هم نیاز داشتند به فرایند گلزنی بازگردند. ما نیاز به کار گروهی داشتیم و آرون رمزی هم بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

پیرلو شرح داد: آرام آرام به چیزی که می خواهیم، می رسیم. عملکرد تیمم، به خصوص تحت فشار دادن حریفی که صاحب توپ است را خیلی دوست دارم. ما می توانیم خیلی زود توپ را از حریف پس و بازی در کنترل خود بگیریم. این روحیه تیمی بازی به بازی در بازیکنان مان بهتر و بهتر می شود.

یوونتوس در حال حاضر با 27 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی سری A ایتالیا قرار گرفته است و با میلان صدرنشین که یک بازی کمتر انجام داده، تنها یک امتیاز اختلاف دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1533

به "پیرلو: یوونتوسی را دیدیم که می خواستم، رونالدو نشان داد چقدر عاشق گلزنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: یوونتوسی را دیدیم که می خواستم، رونالدو نشان داد چقدر عاشق گلزنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید