کارمندان چینی واکسن بالقوه کرونا را دریافت می نمایند

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران به نقل از بلومبرگ، کارمندان شرکت های عظیم دولتی می توانند با استفاده از دو واکسن بالقوه در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند.

کارمندان چینی واکسن بالقوه کرونا را دریافت می نمایند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این امر نشان می دهد چین به سرعت مشغول گسترش آزمایش کارآمدی واکسن های آزمایشی خود است.

به گفته منابع مطلع از امر، کارمندانی که قصد سفر کاری به خارج از چین را دارند، می توانند داوطلبانه واکسیناسیون هایی را تهیه نمایند که توسط شرکت ملی بیوتک چین توسعه یافته است. این شرکت زیرمجموعه سینوفارم (شرکتی چینی) است. البته این پیشنهاد علنی ارائه نشده و از طریق سازمان های دولتی به شرکت های زیر مجموعه شان منتقل شده است.

جینگژن مدیر سینوفارم ماه گذشته در مصاحبه با یک رسانه محلی گفت، واکسن های آزمایشیCNBG تا به امروز روی 2 هزار نفر آزمایش شده اند و هیچ عوارض جانبی مشهودی نداشته اند.

البته سخنگوی CNGB درباره پیشنهاد واکسینه شدن کارمندان شرکت های دولتی اظهار بی اطلاعی کرد و توضیحات بیشتری ارائه نکرد. کمیسیون دولتی نظارت و مدیریت دارایی ها(SASAC) که بر شرکت های دولتی نظارت می نماید نیز در این باره اظهار نظری ننموده است.

اگر کارمندان شرکت های دولتی در این طرح واکسینه شوند، نه تنها احتمالا در برابر ویروس از آنها محافظت می گردد، بلکه تجربیات کارمندان اطلاعاتی درباره کارآمدی واکسن فراهم می نماید.

البته هنوز تعیین نیست واکسن های CNBG می توانند در برابر ویروس کرونا از فرد محافظت نمایند یا خیر.همچنین تعیین نیست چه تعداد از کارمندان شرکت های دولتی این پیشنهاد را قبول نموده اند.

CNBG یکی از شرکت های چینی است که هم اکنون مشغول آزمایش واکسن هایی برای مقابله با ویروس کرونا است. در حال حاضر در چین 5 واکسن برای مقابله با این ویروس توسعه یافته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1204

به "کارمندان چینی واکسن بالقوه کرونا را دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارمندان چینی واکسن بالقوه کرونا را دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید