یزدی بودن فراوری کالاهای استاندارد یزد در برچسب محصولات قید گردد

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران، سید ابوالفضل موسوی بیوکی، پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد در یزد گفت: یزد دارای برندهای بسیاری است و در حال حاضر بیش از 800 نوع کالا در استان یزد فراوری می گردد.

یزدی بودن فراوری کالاهای استاندارد یزد در برچسب محصولات قید گردد

وی اعلام کرد: 400 مورد از این کالاها در گستره کشوری و بسیاری از آنها در گستره جهانی توزیع می گردد اما متاسفانه مصرف نمایندگان از یزدی بودن این محصول بی اطلاع هستند.

موسوی بیوکی عنوان نمود: عنوان ساخت ایران ـ یزد باید در شناسنامه و برچسب کالاهای تولیدی یزد قید گردد زیرا کالاهای یزد کیفی و استاندارد هستند بنابراین می توانند موجوب افتخارآفرینی برای استان یزد باشند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس ادامه داد: واحدهای تولیدی یزد پیشقراولان رعایت استاندارد و کیفیت محصولات هستند و یزد می تواند الگویی برای سایر تولیدنمایندگان در دیگر مناطق کشور باشد.

موسوی بیوکی ضمن تقدیر از کارکنان اداره استاندارد استان یزد و تبریک روز جهانی استاندارد به آنها، اعلام کرد: نقش استاندارد در مشخص استانداردها و تعریف کیفیت بسیار حائز اهمیت است و استانداردهای تدوین شده در این سازمان، یک معیار و شاخص برای سنجش کیفیت به شمار می روند.

وی تاکید نمود: کارکنان این سازمان نقش مهم و مستقیمی در تامین سلامت مردم و جامعه ایفا می نمایند و در واقع باید چشمان بینا و زبان گویای مردم در مشخص کیفیت ها و سنجش و پایش آنها باشند.

به گزارش خبرنگاران، در این مراسم که در اداره کل استاندارد استان یزد برگزار گردید، از واحدهای تولیدی نمونه و برگزیده استان یزد در زمینه رعایت استاندارد تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 151

به "یزدی بودن فراوری کالاهای استاندارد یزد در برچسب محصولات قید گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدی بودن فراوری کالاهای استاندارد یزد در برچسب محصولات قید گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید