امضای تفاهم نامه های همکاری با دو دانشگاه سراسری

به گزارش تور ایران، سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در راستای تسهیل در استفاده از سامانه کارآموزی با دانشگاه های بین المللی امام خمینی(ره) قزوین و مازندران تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

امضای تفاهم نامه های همکاری با دو دانشگاه سراسری

به گزارش خبرنگاران، معاونت نوآوری و تجاری سازی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با هدف همکاری متقابل در راستای مشخص محل کارآموزی دانشجویان دانشگاه در صنایع، از طریق سامانه ملی کارآموزی، تفاهم نامه های همکاری با دانشگاه های مازندران و بین المللی امام خمینی (ره) قزوین امضا کرد.

بر اساس این تفاهم نامه، تمامی دانشکده ها و دانشجویان دانشگاه های طرف امضا کننده تفاهم نامه ملزوم به استفاده از سامانه ملی کارآموزی به منظور جایابی در شرکت ها و واحدهای پذیرنده، به عنوان بخشی از تعهدات دانشگاه ها خواهند شد.

هم چنین ایجاد سطوح دسترسی لازم برای کاربران سامانه، ارائه خدمات پشتیبانی و آموزش و گزارش های مدنظر دانشگاه نیز، بخشی از تعهدات سازمان در این تفاهم نامه ها است.

تسهیل و تسریع امور مربوط به دوره های کارآموزی، صرفه جویی در هزینه ها، کاهش مراجعات حضوری و هم چنین ایجاد زمینه پایش و ارتقاء کیفیت دوره های کارآموزی در دانشگاه ها و مراکز پذیرنده کارآموز در سراسر کشور، از جمله مزایای بهره گیری از خدمات سامانه ملی کارآموزی است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، سامانه ملی کارآموزی از طریق آدرس اینترنتی https://karamouz.irost.org فعال و در حال ارائه خدمات به جامعه دانشگاهی و صنعتی کشور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1101

به "امضای تفاهم نامه های همکاری با دو دانشگاه سراسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه های همکاری با دو دانشگاه سراسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید