اولین جشنواره تابستانی استان یزد برگزار می گردد

به گزارش تور ایران، محمدرضا نصیری سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از برگزاری اولین جشنواره تابستانی استان یزد اطلاع داد.

اولین جشنواره تابستانی استان یزد برگزار می گردد

اولین جشنواره تابستانی یزد با حضور 70 دفتر خدمات مسافرتی و توریستی از هشت استان تهران، البرز، آذربایجان شرقی،، اصفهان، فارس، کرمان، قزوین و گیلان برگزار می گردد. سرپرست معاونت توریستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی استان یزد با اعلام این خبر، اضافه کرد:

استان یزد از هفدهم لغایت نوزدهم خرداد ماه میزبان 70 دفتر خدمات مسافرتی و توریستی از هشت استان مطرح کشور در زمینه توریستی خواهد بود. در پی مطالعات و آنالیز های اجرا شده جهت استفاده حداکثری از فصول Low Seasen یا فصولی که توریستی خارجی کمتری در کشور حضور دارد (ماه های تیر و مرداد) اقدام به برگزاری این جشنواره نموده ایم تا متناسب با ظرفیت شهرستان های استان و بعلاوه تعامل و همکاری با دیگر استان های کشور برنامه های خاص و قابل توجهی تدارک دیده گردد.

نصیری با تاکید بر تعامل و همکاری همه جانبه، ابراز امیدواری کرد که بتوان در ماه هایی که توریست خارجی در شهر و کشور کمتر حضور دارند، با برگزاری تورهای داخلی، رونق بیشتری در صنعت توریستی استان ایجاد کرد. به همین علت مدیران و مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان های تهران، البرز، تبریز، اصفهان، شیراز، کرمان، قزوین و گیلان در استان یزد جهت آشنا شدن با پتانسیل ها و ظرفیت های توریستی این استان حضور خواهند یافت.

وی در خصوص برنامه های این جشنواره چنین گفت:

بازدید از بافت تاریخی شهر یزد، منطقه ها ییلاقی شهرستان تفت و مهریز، منطقه ها کویری شهرستان های اردکان و بافق، بازدید از هتل های سنتی و مجموعه های در حال ساخت استان و نشست با دفاتر خدمات مسافرتی و توریستی و هتلداران استان از جمله برنامه های این جشنواره خواهد بود .

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2142

به "اولین جشنواره تابستانی استان یزد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جشنواره تابستانی استان یزد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید