بازی با امارات زنگ خطر برای فوتبال ایران بود

به گزارش تور ایران، تهران (پانا) - هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران اشتباهات تیم ملی مقابل امارات را زنگ خطری جدی برای ملاقات مقابل کره جنوبی اسم کرد.

بازی با امارات زنگ خطر برای فوتبال ایران بود

فرزاد آشوبی در گفت وگو با پانا، درباره ارزیابی اش را از شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از ملاقات با تیم ملی کره جنوبی در هفته چهارم انتخابی جام جهانی 2022 قطر گفت: بازی با امارات جدا از بحث فنی اش، از نظر سه امتیازی که کسب شد اهمیت زیادی داشت. تیم ملی فوتبال کشورمان تا به امروز سه برد متوالی کسب نموده و این برای ما خیلی اهمیت دارد و می تواند در آینده یاری زیادی به تیم ملی کند. اما در برابر امارات ما ایرادهای فنی داشتیم که نباید از آن چشم پوشی کنیم. اولا اینکه تیم ملی خیلی دیر به گل رسید و این نکته بسیار مهمی بود.

وی ادامه داد: شیوه بازی امارات کاملا معین بود اما در این بازی، خیلی طول کشید تا کادر فنی به شناخت کافی از تیم حریف برسد. ما برابر این تیم ایرادهای بسیار زیاد داشتیم که نباید از آن غافل می شدیم. اولین و مهم ترین ایراد این بازی این بود که آنها بازی را از عقب آغاز می کردند و ما هیچ دفاعی روی آنها نمی آوردیم. این مشکل در نیمه دوم کمی بهتر شد اما باز هم در حفظ و گردش توپ اماراتی ها از ما سرتر بودند. یکی از ایرادهای دیگر تیم ملی برابر امارات ضعف در برابر ضد حمله های حریف بود.

آشوبی تاکید نمود: در بازی با امارات یاری داور ویدیویی به داد ما رسید وگرنه شرایط خیلی سخت می شد. متاسفانه بازیکنان تیم ملی در بازی با امارات وقتی توپ را از دست می دادند خیلی راحت اجازه بازی سازی به حریف می دادند. ما اگرچه این تیم را بردیم اما به نظرم هشدارهایی که از این بازی گرفتیم خیلی اهمیت داشت. اگر حریف کمی توانمند بود، قطعا از اشتباهات تاکتیکی که تیم ایران مرتکب می شد نهایت سود را می برد و امتیاز می گرفت.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایرانت درباره بازی ایران مقابل کره جنوبی که قرار است سه شنبه در استادیوم آزادی برگزار گردد، اظهار کرد: قطعا کره جنوبی سخت ترین حریف ماست و امیدوارم اشتباهات تاکتیکی که مقابل امارات داشتیم در برابر کره جنوبی تکرار نکنیم و بازیکنان به نوعی تنبیه شده باشند. کره ای ها فرصت طلب و جنگنده هستند و به علت سال ها حضور در جام جهانی تجربه کافی برای کسب امتیاز دارند.

وی ادامه داد: تیم ملی ده برد متوالی کسب نموده و این خودش یک رکورد محسوب می گردد اما نباید در باد این پیروزی ها خوابید چون اگر در این مرحله یک تا دو بازی را بدون امتیاز از زمین خارج شویم شرایط خیلی فرق می نماید و همه چیز متفاوت می گردد. بنابراین بازیکنان باید دقت خود را بالا ببرند و فکر نکنند این بازی هم برنده میدان هستند، شرایط خیلی فرق دارد. هر بازی با بازی قبل فرق دارد. امیدوارم اسکووچیچ نشان دهد که حرفه ای و برای ایرادهای تاکتیکی برنامه دارد. من بازی با امارات را یک زنگ خطر دیدم.

آشوبی گفت: ما برترین بازیکنان را در ترکیب تیم ملی داریم و از نظر شرایط تیمی و بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند به لحاظ شرایط فنی نسبت به کره جنوبی بهتر هستیم. از طرف دیگر این بازی در استادیوم آزادی قرار است برگزار گردد. البته هنوز حضور تماشاگران معین نیست اما بازی در ایران بک امتیاز ویژه برای ما است و امیدوارم تیم هم روی نقاط ضعف خود کار کند و نمایش قابل قبولی ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1982

به "بازی با امارات زنگ خطر برای فوتبال ایران بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با امارات زنگ خطر برای فوتبال ایران بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید