برانکو: روشی که السد استقلال را برد می دانیم، انتظار استادیوم پر از تماشاگر دارم

به گزارش تور ایران، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که پرسپولیس بهترین روزهای خود را سپرس می نماید.

برانکو: روشی که السد استقلال را برد می دانیم، انتظار استادیوم پر از تماشاگر دارم

به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ظهر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با السد اظهار کرد: مایل هستم بگویم که با پرسپولیس بهترین روزهای مان را سپری می کنیم و خیلی خوشحال و مفتخر هستیم که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی می کنیم، آن هم برای دومین سال متوالی. با السد قطر در دور گروهی هم بازی کردیم و این خودش دلیلی است که چقدر گروه ما سخت و جدی بوده است. افتخار می کنیم که بین 4 تیم برتر آسیا هستیم. این یک موفقیت بزرگ ورزشی برای باشگاه ما و به طور کلی در ایران است.

او ادامه داد: آن چیزی که فردا انتظارش را داریم که نمایش بسیار زیبای ورزشی خواهد بود. یک خوشحالی و شادی ورزشی و همین طور استادیومی پر از جمعیت.

برانکو افزود: شما می دانید که طرفداران ما چقدر برای ما مهم هستند که هم در بردها و هم در شکست ها همراه ما هستند. طبیعی است که همه کارها و تمرینات مان به خاطر طرفداران است. ما امتیازی نسبت به حریف خود داریم که معنای خاصی ندارد جز این که یک امتیاز روحی و روانی برای ما محصوب می گردد. هنوز 90 دقیقه دیگر بازی داریم. السد تیم بسیار خوب و با کیفیتی دارد. آن ها نشان دادند که یک تیم بسیار قوی هستند که در دو سه سال اخیر با هم بوده اند. آن ها با جذب گابی تقویت شده اند و 8 ملی پوش قطری دارند. هم چنین بونجاح یک ملی پوش الجزایری است. آن ها دو بازیکن با کیفیت بین المللی یعنی گابی و ژاوی را در اختیار دارند.

او با اشاره به این که بازی السد و استقلال که در تهران برگزار گردید را به خاطر دارد، اعلام کرد: ما روشی که به یاری آن توانستند استقلال را ببرند به یاد داریم. بنابراین ما هم بازی بسیار سختی پیش رو داریم. البته ما در قطر نشان دادیم قدرت، دانش، توانایی و تجربه داریم. طبیعی است که فردا باید بازیکنان ما عالی ظاهر شوند تا به فینال صعود کنیم. من به بازیکنانم حداکثر اعتماد را دارم و از همه مهم تر این است که همه بازیکنان در سلامت هستند. البته عالیشاه مقداری مسائل جزیی دارد. در واقع همین الان ماهینی کاپیتان دوم ما در اتاق عمل برای عمل جراحی است برای درمان رباط صلیبی. از همین جا برای آو آرزوی عمل موفقیت آمیزی داریم که هر چه زودتربه زمین ورزش برگردد. انتظار دارم که بخشی از انگیزه، جدیت و شوق بازیکنانم برای پیروزی کاپیتان دوم مان باشد.

سرمربی پرسپولیس با بیان این که بازیکنانش کاملا مطلع هستند توضیح داد: آن ها می دانند که چقدر برای ما مهم است که به فینال برسیم. می دانند که شانس بالایی دارند اما من هم مطلع هستم که اگر به فینال نرسیم واکنش ها طوری خواهد بود که انگار هیچ کاری نکرده ایم. این را تکرار می کنم که تیم هایی که به نیمه نهایی راه پیدا می نمایند حالا در هر مسابقاتی، موفقیت عظیمی به دست آورده اند. بهترین تیم آسیا در سال گذشته یعنی الهلال سال جاری حتی از مرحله گروهی صعود نکرد. العین که فینالیست بود 8 گل از الدوحیل خورد. این نتایج درخشانی برای ما است. خیلی افتخار می کنیم. من به بازیکنانم خیلی افتخار می کنم. می دانم که واکنش های احتمالی چگونه خواهد بود اما ما می خواهیم فردا از بازی لذت ببریم. دلمان می خواهد طرفداران و خانواده های مان را خوشحال کنیم. طبیعی است که السد هم همین قدر بلند پروازی، انگیزه و شوق برد دارد.

او در مورد صحبتش مبنی بر سبیل گذاشتن به خاطر قهرمانی احتمالی پرسپولیس در آسیا هم مطرح کرد: البته همه ما در ذهن مان صحنه هایی را به وجود می آوریم و دل مان می خواهد که در فینال بازی کنیم و دوست داریم قهرمان آسیا و حتی دنیا شویم. این خواسته ها و انگیزه ها مشروع و منطقی است اما حالا این بحث را بگذاریم تا فردا بازی مان را انجام دهیم.

برانکو افزود: می دانید که من معمولا در مورد داوری صحبت نمی کنم و به داوری اعتماد و اطمینان دارم. به هر حال آن ها به عنوان یک انسان اشتباه می نمایند. مهم ترین مساله این است که اشتباهات آن ها عمدی نیست. اگر کسی واقعا بخواهد از داوری در بازی رفت گلایه کند آن ما هستیم اما من به داورها اطمینان دارم و گله ای نداشتیم. تا جایی که یادم می آید در تمامی 10 بازی گذشته داورها حتی یک خطا به ما هدیه نکرده اند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره بازی سیامک نعمتی در دفاع راست در بازی رفت با السد شرح داد: من با نظر شما موافقم که سیامک خیلی خوب در بازی رفت بازی کرد و به احتمال زیاد در آینده در این پست بیش تر بازی خواهد نمود. خوشحال هستم که بازیکنانی داریم که در چند پست می توانند بازی نمایند. خلیل زاده هم همین وضعیت را دارد و می تواند هم در دفاع آخر و هم دفاع راست باز کند. همین طور انصاری که هم در دفاع آخر و هم در دفاع چپ بازی می نماید. اگر می خواهید همین الان ترکیب را به شما بگویم ولی من ترکیب السد را می گویم.

او در انتها گفت: همه دوستان را به تماشای بازی دعوت می کنم تا در نمایشی زیبا همه با هم لذت ببریم. طبق اطلاعاتی که من دارم و نمی دانم درست است یا خیر، پرسپولیس هیچ وقت در نیمه نهایی آسیا در استادیوم آزادی بازی نکرده است. بنابراین فردا انتظار نماشی قشنگ هم در زمین و هم در بیرون از زمین را دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 154

به "برانکو: روشی که السد استقلال را برد می دانیم، انتظار استادیوم پر از تماشاگر دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: روشی که السد استقلال را برد می دانیم، انتظار استادیوم پر از تماشاگر دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید