برنامه ریزی برای راه اندازی تشکل فراگیر مرکز بین المللی ملیله ایران

به گزارش تور ایران، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع­ دستی استان زنجان گفت: بر اساس تفاهم نامه با شرکت تارسازی فناوری و تعاملات آفتاب و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان تشکل فراگیر مرکز بین المللی ملیله ایران راه اندازی می­ شود.

برنامه ریزی برای راه اندازی تشکل فراگیر مرکز بین المللی ملیله ایران

به گزارش خبرنگاران زنجان، امیر ارجمند گفت: بر اساس تفاهم نامه بین شرکت تجاری سازی فناوری و تعاملات آفتاب و اداره کل میراث فرهنگی زنجان برای حمایت از هنر- صنعت ملیله در شهر زنجانی ملیله تشکل فراگیر مرکز بین المللی ملیله ایران راه اندازی می­شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع­دستی استان زنجان گفت: مرکز بین المللی ملیله ایران، تعاملات ملی در جهت توسعه پایدار و همه جانبه هنر صنعت ملیله در ایران را ایجاد خواهد کرد که این امر باعث اعتمادسازی خریداران، سرمایه گذاری، تولید و صادرات بیشتر ملیله می­شود.

او خاطرنشان کرد: طرفین این تفاهم نامه توافق کردند تا با همکاری یکدیگر و با استفاده از توانمندی های بخش خصوصی و دولتی، اولین تشکل فراگیر مرکز بین المللی ملیله ایران با موضوع ملیله زنجان ایجاد کنند که منجر به حمایت های بیشتر از صنایع دستی استان، هنرمندان این حوزه، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان می شود و به معرفی هرچه بیشتر صنایع دستی کمک می کند

ارجمند گفت: این تشکل محلی برای حضور متفکران، اندیشمندان و هنرمندان کشور با مرکزیت زنجان به نام شهر دنیای ملیله خواهد بود. این یک تشکل فراگیر و حقوقی است.

او اضافه نمود: کشور ایران جزو سه کشور تولیدکننده بزرگ صنایع دستی در دنیا در کنار کشورهای چین و هندوستان واقع شده است و ایران هم متعاقباً سابقه بسیار طولانی در بحث تولید صنایع دستی دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1873

به "برنامه ریزی برای راه اندازی تشکل فراگیر مرکز بین المللی ملیله ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای راه اندازی تشکل فراگیر مرکز بین المللی ملیله ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید