تثبیت موقعیت تیم ملی ایران در صندلی اول آسیا و بیست وهشتم دنیا

به گزارش تور ایران، در رده بندی ماه مِی فیفا، تیم تحت راهنمایی کارلوس کی روش با حفظ صندلی خود همچنان بهترین تیم آسیایی خواهد بود.

تثبیت موقعیت تیم ملی ایران در صندلی اول آسیا و بیست وهشتم دنیا

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که فدراسیون دنیای فوتبال (فیفا) پنجشنبه 4 مِی (14 اردیبهشت) قرار است رده بندی ماهیانه تیم های ملی دنیا را اعلام کند، سایت football-rankings.info طبق فرمول های موجود اقدام به پیش بینی صندلی تیم های ملی دنیا کرد که بر این اساس تیم ملی کشورمان با 820 امتیاز همچنان در رده بیست وهشتم دنیا و اول آسیا است و تغییری در صندلیش به وجود نمی آید. تیم تحت راهنمایی کارلوس کی روش همچنان در این رده بندی بالاتر از تیم هایی همچون هلند، کامرون، سوئد، اوکراین، پاراگوئه و نیجریه قرار گرفته است.

در قاره آسیا پس از ایران، کره جنوبی 700امتیازی (رده 43 دنیا) و ژاپن 685امتیازی (رده 44 دنیا) به ترتیب دوم و سوم هستند. استرالیا هم با 661 امتیاز در رده پنجاهم دنیا و چهارم آسیا ایستاده است. عربستان 646امتیازی صندلی پنجاه ودوم دنیا و پنجم قاره کهن را به خود اختصاص داده است. صندلی پنج تیم برتر آسیایی نیز نسبت به ماه گذشته هیچ گونه تغییری نخواهد کرد.

صندلی 10 تیم برتر دنیا دستخوش تغییر نخواهد شد و تیم های برزیل، آرژانتین، آلمان، شیلی، کلمبیا، فرانسه، بلژیک، پرتغال، سوئیس و اسپانیا به ترتیب در رده های اول تا دهم این رده بندی هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 808

به "تثبیت موقعیت تیم ملی ایران در صندلی اول آسیا و بیست وهشتم دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تثبیت موقعیت تیم ملی ایران در صندلی اول آسیا و بیست وهشتم دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید