تساوی هندبالیست های ایران و جاماندن از رقابت های جهانی

به گزارش تور ایران، تیم ملی هندبال ایران در سومین مسابقه خود در دور دوم رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف کره جنوبی رفت و نتیجه را به حریف واگذار کرد.

تساوی هندبالیست های ایران و جاماندن از رقابت های جهانی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم های ملی هندبال ایران و کره جنوبی در سومین مسابقه خود در دور دوم رقابت های قهرمانی آسیا از ساعت 18:30 مقابل هم قرار گرفتند.

نیمه نخست این مسابقه با نتیجه 14 بر 11 به سود ایران انتها پیدا کرد. این ملاقات در نهایت با نتیجه تساوی 24 بر 24 تمام شد. به این ترتیب کره جنوبی به دلیل تفاضل گل بهتر راهی نیمه نهایی و مسابقات قهرمانی دنیا شد و ملی پوشان ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب جواز حضور در رقابت های قهرمانی دنیا قاهره بازماندند.

شاگردان علیرضا حبیبی پیش از این در نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا مقابل تیم های نیوزیلند و کویت به پیروزی رسیده بود و نتیجه را به تیم های بحرین و قطر واگذار نموده بود.

پیش از این ملاقات تیم های ملی قطر، بحرین و ژاپن راهی مرحله نیمه نهایی شده و جواز حضور در رقابت های قهرمانی دنیا را کسب نموده بودند.

به این ترتیب تیم ملی هندبال کره جنوبی روز شنبه در مرحله نیمه نهایی از ساعت 18:30 مقابل ژاپن صف آرایی خواهد نمود و تیم ایران برای کسب عنوان پنجم کوشش می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 876

به "تساوی هندبالیست های ایران و جاماندن از رقابت های جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی هندبالیست های ایران و جاماندن از رقابت های جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید