خبرنگاران سرمربی تیم ملی تکواندو: تعویق المپیک کار را سخت تر کرد

به گزارش تور ایران، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: ملی پوشان المپیکی انگیزه بالایی برای حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان داشتند و تعویق طولانی المپیک کار را سخت تر کرد.

خبرنگاران سرمربی تیم ملی تکواندو: تعویق المپیک کار را سخت تر کرد

فریبرز عسگری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: اکنون همه چیز تا انتها ماه مبارک رمضان تعطیل است و باید ببینیم پس از آن، وزارت ورزش مجوز برگزاری تمرینات را صادر خواهد کرد یا تصمیم دیگری اتخاذ می شود.

وی اضافه کرد: فدراسیون جهانی تکواندو تا آخر خرداد ماه تمامی مسابقات را تعطیل کرده و بعد از آن اگر قرار باشد مسابقه ای برگزار شود، 45 روز قبل از آن به اطلاع همگان می رسد.

عسگری توضیح داد: باید صبر کنیم و سپس در مورد آغاز تمرینات تصمیم گیری دقیق شود. به هر حال باید با این شرایط کنار بیاییم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به اینکه تمرینات ملی پوشان را چگونه تحت نظر دارد؟ گفت: به صورت مجازی با آنان در ارتباط هستم و فیلم های تمرینات را بازبینی می کنم. البته محدودیت هایی برای تمرین در خانه وجود دارد و فقط می خواهیم آمادگی آنان را تا حدی حفظ کنیم.

وی در مورد تعویق المپیک توکیو، توضیح داد: فکر نمی کنم این اتفاق برای ما خوب باشد، چرا که بازیکنان پس از یک فرایند طولانی به سهمیه رسیدند و با شیرینی این موفقیت، انگیزه زیادی برای موفقیت در توکیو داشتند.

این مربی اضافه کرد: اکنون یک سال و نیم دیگر المپیک برگزار می شود و این مساله کار را سخت تر کرد و همه برنامه ها را تحت تاثیر قرار داد.

میرهاشم حسینی و آرمین هادی پور تکواندوکاران تیم مردان ایران در المپیک توکیو هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1145

به "خبرنگاران سرمربی تیم ملی تکواندو: تعویق المپیک کار را سخت تر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی تیم ملی تکواندو: تعویق المپیک کار را سخت تر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید