خبرنگاران سرمربی نفت مسجدسلیمان: اشتباهات فردی موجب شکست ما شد

به گزارش تور ایران، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، گفت: اشتباهات فردی موجب شد ما در دیدار برابر پرسپولیس شد.

خبرنگاران سرمربی نفت مسجدسلیمان: اشتباهات فردی موجب شکست ما شد

به گزارش خبرنگاران؛ داریوش یزدی عصر پنجشنبه پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، گفت: ابتدا باید به مجموعه دو تیم خسته نباشید بگویم.

وی افزود: خودمان را برای این دیدار آماده کرده بودیم اما روی اشتباهات فردی به خصوص روی گل دوم، شکست خوردیم. پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی دارد که از اشتباهات فردی به خوبی بهره می برند.

یزدی شرح داد: می دانستیم پرسپولیس مالک زمین خواهد بود و به همین دلیل برنامه ریزی لازم را انجام داده بودیم. زمانیکه میزبان 10 نفره شد ما برای رسیدن به گل تساوی جلو آمدیم و فرصت های خوبی داشتیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان، گفت: پرسپولیس در نیم فصل نخست هم خط دفاعی مستحکمی داشت و امروز اجازه نداد به گل دوم برسیم.

وی ادامه داد: در روزی که می توانستیم بازنده نباشیم، بازی را واگذار کردیم. به پرسپولیس تبریک می گویم و از هواداران نفت عذرخواهی می کنیم. به آنها قول می دهیم در سال 1400 نمایش های بهتری داشته باشیم.

یزدی گفت: داور بازی با تیم میزبان مقداری مهربان بود و نمی دانم این مهربانی چرا باید وجود داشته باشد. مگر چه تفاوتی بین تیم ها وجود دارد؛ اگر چه قطعا تفاوت است و این تفاوت ها خودش را همین جا نشان می دهد. این مهربانی ها بعضاً به ضرر تیم هایی می شود که این اتفاق برای آنها رخ می دهد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم در سال جدید سلامتی باشد و ویروس کرونا از دنیا و ایران رخت بندد.

امروز (پنجشنبه) در دیداری از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، تیم صدرنشین پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و در انتها دیداری مهیج به پیروزی دو بر یک دست یافت.

مدافع عنوان قهرمانی با این پیروزی به امتیاز 37 رسید تا سال 99 را با صدرنشینی به اتمام برساند. نفت هم 20 امتیازی باقی ماند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1703

به "خبرنگاران سرمربی نفت مسجدسلیمان: اشتباهات فردی موجب شکست ما شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی نفت مسجدسلیمان: اشتباهات فردی موجب شکست ما شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید