دلفی: از بچگی آرزو داشتم در منچستریونایتد بازی کنم، امیدوارم همراه با تیم ملی به جام جهانی بروم

به گزارش تور ایران، مهاجم تیم فوتبال گوریسای کرواسی گفت: امیدوارم همراه با تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر بروم.

دلفی: از بچگی آرزو داشتم در منچستریونایتد بازی کنم، امیدوارم همراه با تیم ملی به جام جهانی بروم

یونس دلفی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با شرایط خودش در تیم گوریسا گفت: خدا را شکر شرایط خوبی نسبت به فصل گذشته دارم و در این فصل در 11 مسابقه به میدان رفته ام. در آخرین بازی که روز شنبه برگزار گردید با نتیجه دو بر یک برنده شدیم که من در دقیقه 7 به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمدم چون مهاجم تیم مان مصدوم شده بود و خوشبختانه در این بازی گل زدم. تمام هدفم این است که بیشتر گل بزنم و پاس گل بدهم تا شرایط بهتری در فوتبال اروپا پیدا کنم.

دلفی در پاسخ به این پرسش که آیا به فکر بازگشت به فوتبال ایران خواهد بود مطرح نمود: من هرگز به بازگشت فکر نمی کنم و دوست دارم جایگاه خوبی در فوتبال اروپا پیدا کنم و موقعیت خودم را بهتر کنم. در حال حاضر 21 سال سن دارم و خوشبختانه بعضی از اطرافیانم درک و شعور بالایی از فوتبال دارند و با تجربیات زیاد خودشان به من یاری می نمایند و من هم ارزش موقعیت خودم را در فوتبال اروپا می دانم.

بازیکن ایرانی گوریسا اضافه نمود: من دست از کوشش بر نمی دارم و می دانم که در سن حساسی هستم و باید ارزش این ثانیه هایی را که سپری می شود بدانم چون زمان به عقب بر نمی شود. دوست دارم در تیم گوریسا بدرخشم تا شرایط برای حضورم در تیم های قوی تر و نامدارتر فراهم شود.

دلفی در پاسخ به این پرسش که دوست دارد بازی در کدامیک از لیگ های معتبر اروپا را تجربه کند گفت: من لیگ انگلیس و لیگ اسپانیا را دوست دارم. از بچگی آرزوی این را داشتم که روزی در منچستریونایتد بازی کنم و امیدوارم که به این هدفم دست پیدا کنم. در حال حاضر هم مهمترین هدفم این است که بتوانم به تیم ملی دعوت شوم و همراه ایران به جام جهانی قطر بروم.

وی که به صورت قرضی از تیم شارلووا راهی لیگ کرواسی شده است در مورد آینده اش گفت: من یک فصل دیگر با شارلووا قرارداد دارم و اگر هم بخواهم به تیم دیگری بروم طبیعتا این موضوع با نظر باشگاه شارلووا صورت خواهد گرفت.

دلفی در مورد انجام مراسم توپ طلا و اینکه مسی برای هفتمین بار این جایزه را برد، توضیح داد: مسی بدون شک یکی از برترین فوتبالیست های جهان است ولی به نظر من لواندوفسکی در سالی که گذشت شایسته گرفتن جایزه برترین بازیکن جهان بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2191

به "دلفی: از بچگی آرزو داشتم در منچستریونایتد بازی کنم، امیدوارم همراه با تیم ملی به جام جهانی بروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلفی: از بچگی آرزو داشتم در منچستریونایتد بازی کنم، امیدوارم همراه با تیم ملی به جام جهانی بروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید