سهمیه های المپیکی تکواندو پابرجاست، حمایت از تعویق المپیک

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران، بعد از انتشار تعویق یکساله بازی های المپیک 2020 توکیو، فدراسیون جهانی تکواندو در پیامی به کشورهای عضو ضمن حمایت از این تصمیم نوشت که IOC با هدف حفظ سلامت و رفاه ورزشکاران شرکت کننده و همه افراد درگیر این رویداد بزرگ چنین تصمیمی اتخاذ کرده است.

سهمیه های المپیکی تکواندو پابرجاست، حمایت از تعویق المپیک

در این پیام آمده است که بخش اعظمی از مسابقات کسب سهمیه تا کنون برگزار گشت و سایر مسابقات را می توان با خیال آسوده و در بهترین زمان ممکن برگزار کرد تا فرصت عادلانه و مساوی برای همه همه تکواندوکار جهت حضور در المپیک و پارالمپیک فراهم کرد.

در بخش دیگری از این پیام به برگزاری مسابقات در سه قاره مختلف و تعهد به توکیو 2020 اشاره و آمده است. مسابقات در پان امریکن، آفریقا و اقیانوسیه برگزار گشته و 68 درصد سهمیه اختصاص داده شده و سهمیه های باقی مانده نیز به رقابتهای قاره های آسیا و اروپا مربوط است که در شرایط فعلی به تعویق افتاده است که فدراسیون جهانی برای برگزاری آن با IOC و IPC هماهنگ است.

فدراسیون جهانی عنوان داشته که در راستای توصیه های سازمان بهداشت جهانی (WHO) و مقامات بهداشت ملی، بخشی از برنامه هایی که برای سال 2020 برنامه ریزی شده بود، به تعویق افتاد و در راه برنامه ریزی برای برگزاری کاملاً با شرایط جهانی پیش خواهیم رفت.

در سرانجام این پیام آمده است که WT برای حمایت از برنامه های کنترل ویروس کرونا حمایت می کند چنانچه بسته های بهداشتی توسط شهرداری ووشی ارسال شد و با وجود آنکه در شرایط دشواری قرار داریم باید تلاش کنیم قوی تر از قبل ظاهر شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1055

به "سهمیه های المپیکی تکواندو پابرجاست، حمایت از تعویق المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه های المپیکی تکواندو پابرجاست، حمایت از تعویق المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید